fiberaansluiting in appartementsgebouw

  • 20 February 2023
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Hoe kan fiber leggen zo amateuristisch zijn???

Enkele problemen in ons gebouw:

  1. Op elke verdieping is het anders gelegd.
     2. Er is 2 maal een frans sprekende technieker geweest, waarvan 1 is teruggestuurd.
 
     3. Ook 2 maal is het gebeurd met een aansluiting dat de buren geen geen internet meer hadden… Bij ons had de technieker ,bij de installatie van de buren, onze draad doorgeboord en op het 3 de was het gewoon afgekoppeld.
 
     4. Op de vierde verdieping heeft  de bewoner geen telefoon meer na installatie. Volgens de (franstalige) technieker  is dat normaal en een algemene fout die iedereen heeft…Morgen komt er een andere technieker om dit probleem op te lossen. Hier is ook de installatie via de trappenhal en helemaal tot vooraan het appartement getrokken (met veel hoeken en zeer amateuristisch)
 
     5. bij iedereen is er een andere technieker geweest en bijna allemaal zelfstandigen (behalve bij ons) die er niet veel van kennen en daarom veel verkeerd gelegd.
 
Er zou een technieker van proximus moeten langskomen om alles te controleren en desnoods aan te pakken waar het “slecht” aangelegd is.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Bartvd 

beste,

het spijt ons dat dit niet goed gedaan werd.

We willen graag een oplossing helpen zoeken

Vul je in je forumprofiel alle mogelijke gegevens in?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

In afwachting van je info,

groetjes,

Tina

Ik heb alles ingevuld en aangepast.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Bartvd

en ik vermoed dat je niet hebt opgeslagen? want ik zie de info ivm klantennr of adres niet :-(

probeer je opnieuw ? :-)

Alles opgeslagen..

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bartvd je feedback werd doorgegeven aan het betrokken team, we volgen dit verder op! Groetjes, Heidi

Reageer