Vraag

Fiber installatie

  • 22 July 2021
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Ik ben sinds kort een nieuwe klant bij Proximus en heb het pack Fiber Flex besteld. Mijn installatie was voorzien op 20/07/2021 tss 8u30 en 12u00. Om 11u die dag krijg ik plots een sms dat mijn nieuwe afspraak voorzien is op 22/07/2021. Als ik bel naar de klantendienst krijg ik enkel de mededeling dat mijn afspraak is voorzien op 22/07/2021, zonder enige reden. Vandaag, 22/07/2021, opnieuw hetzelfde verhaal. Nu afspraak zomaar verzet naar 11/08/2021 wegens “uitzonderlijke situatie”. Ik heb begrip voor een moeilijke planning, maar het totale gebrek aan communicatie en respect (2x verlofdag moeten opnemen voor niets) voor de klant is onbegrijpelijk. Enige uitleg is op zijn plaats.


2 reacties

morgen komen de Prox forummedewerkers weer terug langs om je meer info te verschaffen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@EV95 

de afspraak staat inderdaad voorzien voor 11/08 tsn. 09:00 en 13:00.

Onze oprechte verontschuldigingen voor de beperkte communicatie die je hierover gekregen hebt. 

 

Geert

Reageer