Vraag

Fiber installatie

  • 6 August 2020
  • 2 reacties
  • 218 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

Beste,

 

Op 15 Juli had ik via de website een fiberinstallatie besteld voor mijn nieuwe woning. Deze is daar beschikbaar en de dag nadien werd ik dan ook opgebeld om een afspraak te maken. Deze was dinsdag 04/08 voorzien. De installateur is dan ook gekomen maar blijkbaar was er iets fout gelopen bij de klantendienst want hij was niet voorzien een fiberinstallatie te plaatsen en hij is dus weer vertrokken. Ze gingen mij contacteren ivm een nieuwe afspraak, ik heb gebeld en ze gingen een ticket aanmaken bij IT om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen. Een half uur later kreeg ik dan een bericht dat ik een afspraak heb op 26 augustus - waarop ik de klantendienst nogmaals gebeld heb omdat ik geen communicatie omtrend die datum ontvangen had en ze gingen me opnieuw terug bellen. We zijn nu toch al weer 2 dagen verder en ik heb nog geen update gekregen, ook zie ik de afspraak niet staan in MyProximus enkel als ik de URL in de SMS volg staat er 26 augustus. Ik werk momenteel van thuis uit en het is echt dramatisch voor mij als ik nu nog eens 3 weken geen internetinstallatie heb. Is er een mogelijkheid om dit met spoed te installeren? Hopelijk kunnen jullie me helpen.


2 reacties

Referentienummer initiële bestelling: 921842693
Bestelnummer: R000000110000FGQKI

Reputatie 7
Badge +3

@Aya  Alvast mijn excuses voor het ongemak. Ik ga dit doorgeven aan de collega dat de bestelling heeft ingeleid met de vraag om het nodige te doen en jou hierover op de hoogte te houden. Groetjes, Antonella

Reageer