Vraag

Feedback service

  • 15 June 2021
  • 6 reacties
  • 127 Bekeken

Beste,

Ik ben namelijk al 5 dagen opzoek naar een manier om feedback te geven over de service dat aangeboden werd op 10/6/2021. De Proximus site heeft geen mail die ik kan contacteren en de klantendienst verwijst me naar een chatbot en vraag-/klachtmail via het web die beide irrelevant en niet efficiënt zijn. Ik heb de feedback email niet ontvangen en een nieuwe versturen is geen mogelijkheid. Ik ben zeer tevreden over de ontvangen service en had hem dit graag willen meedelen via die feedback email. Graag hulp a.u.b. Alvast bedankt! 

Yasmin


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@DmYasmin  Mijn excuses voor het laattijdig antwoord en bedankt dat je deze positieve feedback wenst door te geven. Gaat dit over de technische interventie dat plaatsvond op 09/06? Groetjes, Antonella

Ik verwijs inderdaad naar die technische interventie. Ik had graag de feedback via mail willen doorgeven maar heb nooit de feedback mail ontvangen. Waar kan ik dit doen? (Chatbot, klachtmail, forum, FAQ mail = geen optie). Alvast bedankt!  

Groetjes Yasmin 

Ik weet nu niet juist hoeveel tekst je juist kunt plaatsen in je forumprofiel onder het privé tekstvak “ticket” maar je zou het daar kunnen proberen in te plaatsen 

zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvakken, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

soms wordt er ook gevraagd door een Prox forummedewerker om dit te versturen via doc@proximus.com , want ik vermoed sterk indien je dit zo verstuurt zonder dat een Prox forummedewerker er om vraagt dat die mail die binnenkomt op dit adres niet verder behandeld wordt!?
 
NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  

Reputatie 7
Badge +3

@DmYasmin Je kan het via deze weg doen, ofwel als je mij liever een privébericht stuurt, mag dat ook. Dan zorg ik ervoor dat het bij de juiste persoon terecht komt. Groetjes, Antonella

Well, I was searching to give a feedback to proximus service that I experienced. Our wifi was not detectable on our devices, when we called customer care, they told us that our wifi name is changed as we have changed the registration to other name for which we were not informed about. Then after long customer care wait, we finally talked to customer care agent and after long talk they finally agreed to deliver the password for our new registered wifi via SMS. And the password they delivered was not for the wifi which was registered on our address. I don't know how they update the system but still they cannot see our wifi name and providing us password. This was all we experienced in last 24 hrs just to get our wifi password for a new wifi name which was changed without any notification. Still we are without wifi. 

Reputatie 7
Badge +4

Proximus collaborators will be back on this public forum from monday on

For a Bbox3(v+) the wifi password (wifi key) is on a sticker on the box

For the internetbox however the wifi password indeed normally is (or should have been) provided via sms (& some setup management may be done via your MyProximus account) 

 

 

 

 

 

 

Reageer