Vraag

eindeloos wachten


Op 10 oktober vul ik via de website een aanvraag fiber installatie in.  Echt, ik kreeg binnen een minuut een telefoon om een contract af te sluiten.   Ik denk 'waaw, wat een snelle support'... 

Er word aan de telefoon beloofd dat het ongeveer 3 weken zal duren.   Dus efkes wachten... weken gaan voorbij.  Ik hoor niks.

En dan begint de misserie.  Ineens is mijn bestelling gecanceld.  Geen idee waarom.  Even bellen, er word een nieuwe aangemaakt.   Weer weken gaan voorbij.  Hoor ik aan de telefoon dat ze wachten op de concierge.   Huh, hier is geen concierge.   Dit is ons huis, volledig.   Oh sorry, ik zal de bestelling opnieuw aanmaken.   Waat, opnieuw... ja, is echt nodig... blabla bla.   Maar ik volg het op zodat je snel aangesloten bent.  

 

Dat is dan ook weer 2 maand geleden.  Ondertussen nog geprobeerd via facebook.  Ook weer 'we volgen het op'... ' we escaleren het naar de fiber afdeling' ....   aleee, weeral vaal beloven, maar niks gebeurd er.

Momenteel krijg ik het gevoel dat ik alleen escalleer.

 

Het kastje van fiber hangt tegen mijn gevel.  Mijn buurman is er op aangesloten ( op 3 weken tijd) en bij mij loopt het verkeerd.  Toch wel om crazy te worden.   Zonder overleg word er een kastje door je gevel geboord.

 

Alee soit, ik wil nog altijd fiber.  Kan ik tenminste ook gebruik maken van dat lelijk bakje aan men gevel.

Dus ik zoek iemand van proximus, die nu eens echt zijn schouders onder mijn geval zet    Die nu eens echt doet, wat hij beloofd, en me niet afwimpeld.   Iemand die me kan vertellen wat er fout loopt, en waarom het zo lang duurt. Maar niet van die nikszeggende standaard slogans naar mijn hoofd gooit.

 

Wat kan ik nog doen?   We zijn bijna een half jaar verder


34 reacties

FYI:  Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen, wel blijft support op ☎️📞 0800 22 800 (gratis) dan bereikbaar.

Dat klopt Martin, maar via dat telefoonnummer raak je ook nergens. 3 keer bellen, steeds een andere persoon en 3 verschillende antwoorden die vaak nog helemaal tegenstrijdig zijn. Jammer dat we voor zoiets enkel bij één firma in België terecht kunnen, die het monopolie heeft.

We zullen moeten afwachten wat de Proximus forummedewerkers maandag voor u kunnen betekenen, mss toch best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@JohnnyP  Dag Johnny, ik heb gevraagd aan de collega’s van de afspraken dat je jou bellen. 

Het wordt met de dag beter. Een dame van Proximus belde me ivm met het gemelde probleem. Toen ik mijn verhaal deed haakte ze gewoon In. Proficiat Proxiumus. Als dat jullie service is,…..

Reputatie 7
Badge +3

@JohnnyP  Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses.

Reputatie 7
Badge +3

@JohnnyP De vooraanleg werd inmiddels uitgevoerd op 14/12, zie ik. Groetjes, Antonella

Inderdaad. Na 5 afspraken,….

Reputatie 7
Badge +3

@JohnnyP Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Reageer