Vraag

eindeloos wachten



Toon eerste bericht

34 reacties

Dat klopt Martin, maar via dat telefoonnummer raak je ook nergens. 3 keer bellen, steeds een andere persoon en 3 verschillende antwoorden die vaak nog helemaal tegenstrijdig zijn. Jammer dat we voor zoiets enkel bij één firma in België terecht kunnen, die het monopolie heeft.

We zullen moeten afwachten wat de Proximus forummedewerkers maandag voor u kunnen betekenen, mss toch best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@bambipower De bevoegde dienst laat ons weten hiermee volop bezig te zijn. Ze verwachten in de loop van volgende week een oplossing voor het problem. Ze nemen dan ook contact op in verband met de aansluiting. Groetjes, Antonella

2 dagen verder, en ik weet weer van niks.

 

Dit weekend open ik een dossier bij de ombudsdienst.  De mensen die proberen helpen hebben neem ik niks kwalijk, maar misschien komt er dan toch beterschap in de werking van proximus.

Reputatie 7
Badge +3

@JohnnyP  Dag Johnny, ik heb gevraagd aan de collega’s van de afspraken dat je jou bellen. 

Het wordt met de dag beter. Een dame van Proximus belde me ivm met het gemelde probleem. Toen ik mijn verhaal deed haakte ze gewoon In. Proficiat Proxiumus. Als dat jullie service is,…..

Reputatie 7
Badge +3

@JohnnyP  Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses.

Dat hebben ze me 2 maand geleden, 1 maand geleden en 3 weken geleden ook al verteld.   Laatste keer was 3 weken geleden via facebook.

Wat is de reden dat het zo lang duurt?  Is er iets speciaal ofzo?  Waarom krijg ik geen telefoontje met wat uitleg, of een prognose van levertermijn.   Ik moet ook verder kunnen he

 

 

Reputatie 2
Badge

Ik ben nu een 2 tal weken klant en heb me doodgewoon klant gemaakt via het internet, en dan kan je zelf je dag en uur kiezen; Ik heb dan de eerste dag genomen die beschikbaar was. moest dan nog wel een week wachten, maar denk nog altijd dat dit sneller gaat dan telefonisch een afspraak of naar een kiosk te gaan. Want dan moeten die ook eerst nog eens bellen, en kan er nog veel mis gaan. In ieder geval bij mij was men stipt op tijd.

Reageer