Vraag

Een maand wachten op aansluiting is niet aanvaardbaar in tijden van thuiswerk

  • 4 January 2023
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Ik moet wegens mijn specifieke job vaak thuis werken. Ik ben verhuisd naar een gebouw waar enkel fiber aanwezig is. Normaal ben in bij Orange, maar enkel Proximus kan internet voorzien op dit moment in een gebouw met fiber. Na bestelling duurt het minstens een maand om een aansluiting uit te voeren. In schrok me een ongeluk. Hoe kan dit in tijden van thuiswerk? En als ik de fora zo lees, mag je blij zijn als er 1. Iemand komt opdagen en 2. Het effectief aangesloten is de eerste keer. 
 

Ik kan zolang niet wachten op internet. Het gebouw heeft ook bijna geen mobiel internet bereik wegens nieuwbouw appartementsblok met veel isolatie en dikke ramen.

 

De chatbot in de app trekt op de ballen en is nutteloos. Iemand aan de lijn krijgen is al helemaal niet te doen. 

 

Er is iets grondig mis binnen Proximus, dat is duidelijk….


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Alexander Gurdebeke 

Volgende week dinsdag  17/01 komt er ‘s avonds iemand langs voor de installatie zie ik.

Was je hiervan op de hoogte gebracht?

 

Geert

Begin deze week telefoon gehad dat ze zo snel mogelijk gingen komen voor installatie wegens cruciaal voor werk om internet thuis te hebben. Niks meer vernomen rest van de week. Eens naar customer service gebeld. Na 10 minuten wachten wordt je er gewoon uitgesmeten. Als ik maandag geen antwoord heb, ga ik naar Telenet gewoon. Liever gewoon internet hebben, dan fiber beloofd worden, maar 2 maand moeten wachten. 

Reageer