Beste antwoord door Wim
Bekijk origineel
Beste,
Zulke zaken bespreek je best op dat ogenblik eerst bij de nieuwe en oude operator.
Zij kunnen dan zien wat op dat moment de mogelijkheden zijn technisch en administratief.
Groetjes,Joël
Zulke zaken bespreek je best op dat ogenblik eerst bij de nieuwe en oude operator.
Zij kunnen dan zien wat op dat moment de mogelijkheden zijn technisch en administratief.
Groetjes,Joël
Dat is geen enkel probleem, enkel moet je er rekening mee houden dat de annulatie niet automatisch gebeurt.
Ter info:
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_loi/change_lg.pl?language=nl&la=N&cn=2016090608&table_name=wet
Betreffende het type klanten die door Easy Switch zouden worden betrokken zijn alle operatoren met één uitzondering het eens dat de procedure van toepassing zou moeten zijn op alle residentiële klanten en op alle klanten die een product onderschreven hebben dat bestemd is voor de residentiële markt (bv. SOHO's - "Small Office - Home Office"-gebruikers);
Nu concreet, om eventuele verdere discussies/vertraging te voorkomen
kunt u bv. aan operator X vragen uw vaste telefoonnr over te nemen (portering) vanaf datum A
bij operator X/Y een nieuw internetabo aan te gaan vanaf datum A/B
bij operator X/Y/Z een nieuw TV abo aan te gaan vanaf datum A/B/C
bij Px uw TV abo op te zeggen vanaf datum D > A/B
bij Px uw intenet abo op te zeggen vanaf dum E > A/B/C (uw e-mail adres/e-mailbox blijft wettelijk nog 18 maand actief en raadpleegbaar na opzegging, zodat u enige tijd hebt uw contacten in te lichten over uw nieuwe gegevens)
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_loi/change_lg.pl?language=nl&la=N&cn=2016090608&table_name=wet
Betreffende het type klanten die door Easy Switch zouden worden betrokken zijn alle operatoren met één uitzondering het eens dat de procedure van toepassing zou moeten zijn op alle residentiële klanten en op alle klanten die een product onderschreven hebben dat bestemd is voor de residentiële markt (bv. SOHO's - "Small Office - Home Office"-gebruikers);
Nu concreet, om eventuele verdere discussies/vertraging te voorkomen
kunt u bv. aan operator X vragen uw vaste telefoonnr over te nemen (portering) vanaf datum A
bij operator X/Y een nieuw internetabo aan te gaan vanaf datum A/B
bij operator X/Y/Z een nieuw TV abo aan te gaan vanaf datum A/B/C
bij Px uw TV abo op te zeggen vanaf datum D > A/B
bij Px uw intenet abo op te zeggen vanaf dum E > A/B/C (uw e-mail adres/e-mailbox blijft wettelijk nog 18 maand actief en raadpleegbaar na opzegging, zodat u enige tijd hebt uw contacten in te lichten over uw nieuwe gegevens)
en hoe kan ik dan makkelijk overstappen naar een andere provider? met behoud van nummers etc?
Nick, je bent een bizz-klant, daar hoort geen easy switch-code bij. Groeten. Jan
dank je,heb ik gedaan
stuur anders eens een Privébericht (klik hier) naar de proximus medewerkers, zodat ze u kunnen verder helpen.
Gaat over internet, tv en vaste telefoon.die wil ik naar andere provider overzetten. en daar heb je dus wel de easy switch id voor nodig omdat ik alles graag mee verhuis met behoud van nummer etc
Vraagje: hebt u enkel een mobiel abo? Indien ja, hebt u geen easy switch code nodig. Easy switch werd in eerste instantie opgezet voor internet & TV & vaste lijn
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/easy-switch
Mocht dit niet het geval zijn is Px niet conform en dient dit door betrokken operator asap te worden rechtgezet
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/easy-switch
Mocht dit niet het geval zijn is Px niet conform en dient dit door betrokken operator asap te worden rechtgezet
nee,op geen enkele, heb op alle facturen van dit jaar gekeken en nergens te vinden. en de my proximus zegt: er is nog geen easy switch code voordit account
Ik wil overstappen naar andere provider, maar heb op proximus nog geen easy switch id zegt de site
@ Community Mgr, ik vermoed dat bovenstaande (privé-)gegevens best snel verwijderd worden
Hallo edorleg,
Zie info:
Informatie in verband met Easy Switch
Nuttige codes voor de Easy Switch-procedure:
Installatie adres - B
- Voor Internet Maxi
- Voor Proximus TV
Groetjes,Joel
Zie info:
Informatie in verband met Easy Switch
Nuttige codes voor de Easy Switch-procedure:
Installatie adres - B
- Voor Internet Maxi
- Voor Proximus TV
Groetjes,Joel
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.