Ter info: het zal wachten zijn tot morgen als iemand van proximus zelf kan de achterliggende diensten raadplegen ivm de planning en wat kan en mogelijk is, rekeing houdende met de corona
op de startpagina van http://proximus.be kan je deze melding ook nalezen waar o.a te lezen staat :
(zie ook het formulier > https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_fmb_pack_corona/particulieren/r-orphans/forms/pack.html )
Bovendien hebben we, voor de gezondheid van onze medewerkers en klanten en om te helpen de verdere verspreiding van het virus in ons land tegen te gaan, besloten om al onze verkooppunten te sluiten, tot nader order. Proximus zal de interventies bij zijn klanten beperken tot de essentiële activiteiten voor het herstellen van hun telecommunicatiediensten, voor verhuizingen of "dringende" aansluitingen tot 20 april. Indien deze maatregel op jou van toepassing is, word je hiervan persoonlijk verwittigd .
Vul in uw profiel al zo veel mogelijk gegevens in zodat een proximus medewerker u morgen zo gemakkelijker kan contacteren. Misschien een GSM of zo.
Done, nu hopen op een snelle oplossing
Om redenen van privacy best uw bovenstaand bericht aanpassen (tot 1 u na posting) door in te loggen en in uw bericht via “ …” onderaan rechts
Plaats uw klantinfo (klantnr/telnr,...) in uw forum login (avatar rechtsboven - profiel wijzigen & save)
aldaar is deze privé info enkel zichtbaar voor Px-medewerkers)
Ter info: pop up info op onderstaande pagina
https://www.proximus.be/nl/personal/?
Proximus zal de interventies bij zijn klanten beperken tot de essentiële activiteiten voor het herstellen van hun telecommunicatiediensten, voor verhuizingen of "dringende" aansluitingen tot 20 april. Indien deze maatregel op jou van toepassing is, word je hiervan persoonlijk verwittigd.
Succes
Beste @giesjekhan , vanwege de uitzonderlijke situatie als gevolg van het coronavirus en om geen risico voor u of onze technici te vormen, kunnen we onze afspraak vooruw nieuwe installatie niet nakomen. We nemen contact met u op wanneer de situatie weer normaal is geworden om een nieuwe afspraak in te plannen. Grt, Heidi
@giesjekhan
Beste,
ik weet niet of admin alles al in orde is
heb je kopie van je id-kaart opgestuurd naar doc@proximus.com ?
ik laat alleszins ook al verder navragen en mogelijkheden bekijken.
Er zijn intern wel stappen ondernomen voor de klanten, het is voor iedereen nu behelpen.
Excuses !
mvg, Tina