Vraag

dringende situatie

  • 18 March 2020
  • 6 reacties
  • 362 Bekeken

Wij zijn onlangs verhuisd en op de dag dat de winkels van proximus moesten sluiten zijn wij ingetrokken. Wij begrepen op de dag zelf dat alleen proximus aangesloten kan worden in dit gebouw.

Wij hebben een aanvraag gedaan maar ivm corona moeten wij wachten voor de aansluiting. Enkel voor dringende aansluitingen kan een technieker langskomen. Mijn 3 dochters kunnen nu hun huiswerk niet maken, zitten verplicht thuis van school en mijn man en ik kunnen niet werken omdat er geen internet aanwezig is. De kids hebben geen contact met familie omdat er geen internet is (ik gebruik nu buiten een wifipunt antwerpen) en er is geen tv. Het lijkt mij een dringende situatie toch? Er wordt helaas tot nu toe geen gehoor aan gegeven en ik zit met mijn handen in het haar. Kan ik alsnog aanspraak maken op een dringende situatie?


6 reacties

Ter info: het zal wachten zijn tot morgen als iemand van proximus zelf kan de achterliggende diensten raadplegen ivm de planning en wat kan en mogelijk is, rekeing houdende met de corona 

op de startpagina van http://proximus.be kan je deze melding ook nalezen waar o.a te lezen staat :

(zie ook het formulier > https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_fmb_pack_corona/particulieren/r-orphans/forms/pack.html )

Bovendien hebben we, voor de gezondheid van onze medewerkers en klanten en om te helpen de verdere verspreiding van het virus in ons land tegen te gaan, besloten om al onze verkooppunten te sluiten, tot nader order. Proximus zal de interventies bij zijn klanten beperken tot de essentiële activiteiten voor het herstellen van hun telecommunicatiediensten, voor verhuizingen of "dringende" aansluitingen tot 20 april. Indien deze maatregel op jou van toepassing is, word je hiervan persoonlijk verwittigd .

Reputatie 6
Badge +2

Vul in uw profiel al zo veel mogelijk gegevens in zodat een proximus medewerker u morgen zo gemakkelijker kan contacteren. Misschien een GSM of zo.

Done, nu hopen op een snelle oplossing

Reputatie 7
Badge +4

Om redenen van privacy best uw bovenstaand bericht aanpassen (tot 1 u na posting) door in te loggen en in uw bericht via “ …” onderaan rechts 

 

Plaats uw klantinfo (klantnr/telnr,...) in uw forum login (avatar rechtsboven - profiel wijzigen & save)

aldaar is deze privé info enkel zichtbaar voor Px-medewerkers)

 

Ter info: pop up info op onderstaande pagina

https://www.proximus.be/nl/personal/?

Proximus zal de interventies bij zijn klanten beperken tot de essentiële activiteiten voor het herstellen van hun telecommunicatiediensten, voor verhuizingen of "dringende" aansluitingen tot 20 april. Indien deze maatregel op jou van toepassing is, word je hiervan persoonlijk verwittigd.

 

Succes

Reputatie 7
Badge +3

Beste @giesjekhan ,  vanwege de uitzonderlijke situatie als gevolg van het coronavirus en om geen risico voor u of onze technici te vormen, kunnen we onze afspraak vooruw nieuwe installatie niet nakomen.  We nemen contact met u op wanneer de situatie weer normaal is geworden om een ​​nieuwe afspraak in te plannen.  Grt, Heidi 

Reputatie 7
Badge +3

@giesjekhan 

Beste,

ik weet niet of admin alles al in orde is

heb je kopie van je id-kaart opgestuurd naar doc@proximus.com ? 

ik laat alleszins ook al verder navragen en mogelijkheden bekijken. 

Er zijn intern wel stappen ondernomen voor de klanten, het is voor iedereen nu behelpen.

Excuses !

mvg, Tina

Reageer