Vraag

Dringende internetaansluiting

  • 18 March 2020
  • 5 reacties
  • 321 Bekeken

Beste,

Sinds kort zijn we verhuisd. Aangezien er in ons nieuwe huis geen Telenet aansluiting mogelijk was, zijn we naar Proximus overgestapt.

De afspraak met de installateur was 17/03. Deze werd diezelfde nog bevestigd. 

We hebben nog steeds niemand gezien en geen verdere info over nieuwe datum. 

Van thuis uit werken is onmogelijk en we lopen elke dag risico om virus te krijgen/ over te dragen.

Wanneer zal ons internet aangesloten worden?

Mvg,

Marie-Sophie


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Marie-Sophie 

we hebben vernomen dat elke regio gaat bekijken waar mogelijkheden zijn.

Er is een aanvraag verstuurd voor jou en ik hoop dat het snel in orde komt.

groeten,

Tina

Ter info: het zal wachten zijn tot morgen als iemand van proximus zelf kan de achterliggende diensten raadplegen ivm de planning en wat kan en mogelijk is, rekeing houdende met de corona 

op de startpagina van http://proximus.be kan je deze melding ook nalezen waar o.a te lezen staat :

(zie ook het formulier > https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_fmb_pack_corona/particulieren/r-orphans/forms/pack.html )

Bovendien hebben we, voor de gezondheid van onze medewerkers en klanten en om te helpen de verdere verspreiding van het virus in ons land tegen te gaan, besloten om al onze verkooppunten te sluiten, tot nader order. Proximus zal de interventies bij zijn klanten beperken tot de essentiële activiteiten voor het herstellen van hun telecommunicatiediensten, voor verhuizingen of "dringende" aansluitingen tot 20 april. Indien deze maatregel op jou van toepassing is, word je hiervan persoonlijk verwittigd.

Beste @HeidiE , 

 

Ik begrijp dat deze situatie uitzonderlijk is en dat iedereen beperkt is door de nodige maatregelen.

Toch had ik graag geweten of er niet een andere oplossing bestaat.

Of tenminste een nieuwe datum van de installatie.

 

Wat houdt “dringende aansluitingen” precies in?

Is een aansluiting voor een gezin die zonder enige internetverbinding zit niet dringend?

 

Kunt u me ook inlichten hoe het dan zit met de factuur gedurende deze periode?

Word er van ons verwacht het geheel te betalen, ondanks dat we niet van uw diensten gebruik hebben kunnen maken?

 

Alvast bedankt voor uw antwoord.

 

Mvg, 

Marie-Sophie

 

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Marie-Sophie vanwege de uitzonderlijke situatie als gevolg van het coronavirus en om geen risico voor u of onze technici te vormen, kunnen we onze afspraak vooruw nieuwe installatie niet nakomen.  We nemen contact met u op wanneer de situatie weer normaal is geworden om een ​​nieuwe afspraak in te plannen.  Grt, Heidi 

Reputatie 7
Badge +3

@Marie-Sophie 

oprechte excuses dat de installatie nog niet kon doorgaan

we begrijpen dat dit voor jullie extreem vervelend is.

we doen wat we kunnen

wat facturatie betreft : wat niet actief/geinstalleerd is, wordt niet aangerekend

Alleen de gsm’s zijn actief ? dan loopt hun abonnement, rest volgt later pas nà activatie.

mvg, 

Tina

Reageer