Beantwoord

dringende installatie

  • 30 March 2020
  • 4 reacties
  • 223 Bekeken

Beste wij zijn klant geworden bij Proximus, de aansluiting moet gebeuren in onze nieuwe woning, waar we op 15 april naar verhuizen. Volgens uw medewerkers gaat dit over een niet dringende installatie...maar met 2 kinderen die moeten thuis studeren en ik die zelf ook soms van thuis uit werk. Dus lijkt mij dit wel hoogdringend. We kunnen heel goed de maatregelen van afstand bewaren toepassen. Op de website vond ik de info daaromtrent nogal verwarrend, vandaar de vraag. Alvast bedankt voor het antwoord. 
Mvg Sandy

icon

Beste antwoord door Martin 30 March 2020, 14:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @sandy72 via de volgende link meer info: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html . Je kunt hier een online formulier invullen als je denk in aanmerking te komen voor een ‘dringende’ aansluiting. Grt, Heidi

dringende aansluiting formulier > klik hier

Dag @sandy72 via de volgende link meer info: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html . Je kunt hier een online formulier invullen als je denk in aanmerking te komen voor een ‘dringende’ aansluiting. Grt, Heidi

Bedankt voor het antwoord, ik heb het onlineformulier ingevuld. Ik hoop dat dit voldoende is om in aanmerking te komen want mijn bekommernis ivm het belang van internet voor de 2 tieners in huis kon ik niet delen. Hopelijk houden ze rekening met onze situatie. 

dringende aansluiting formulier > klik hier


Ik heb de gegevens aangevuld zoals u voorstelde, bedankt voor de tip!

Reageer