Vraag

Digitale televisie

  • 5 July 2021
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Beste,

 

Ik zit nu al sedert donderdag 1/07/2021 zonder televisie. Heb al 2 dagen met diverse medewerkers “uren” aan de telefoon gehangen. Ten allerlaatste werd er een afspraak met een technieker gemaakt op maandag 5/07 tussen 12.00h en 17.00h.  We zijn nu bijna 18.00h, en nog steeds heb ik niemand gezien noch gehoord, en nog steeds zit ik met hetzelfde probleem : GEEN TV!!.  Ik heb deze namiddag speciaal verlof genomen daarvoor! Nu al terug  telefonisch contact gehad met Proximus, maar men stuurt me van het kasje naar de muur. Ik heb een pakket van Tuttimus, en heb normaal recht op artikelen van HLN+, ook daarvoor al ettelijke keren contact opgenomen, en ook daarbij kunnen ze me niet helpen! Ik overweeg nu wel om over te stappen naar Telenet, want zo kan dit niet verder!!


1 reactie

Als de proximus forummedewerkers hier de draad opnemen, kunnen ze u verder helpen, al zal dit waarschijnlijk maar pas morgen mogelijk zijn omdat de achterliggende diensten niet meer kunnen bereikt worden...

Reageer