Beantwoord

Defecte versleten afstandsbediening V4

• 13 December 2023
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Reeds verschillende chatversies gedaan ( 4 om exact te zijn ) , afstandsbediening werd vorige vrijdag opgestuurd maar helaas naar een adres 200 km van mijn adres vandaan ( Dilsen-Stokkem Limburg en ik woon in Nazareth Oost Vlaanderen ). Na telefonisch contact zou er mij opnieuw ééntje opgestuurd worden, helaas na 4 dagen nog niks ontvangen. Wie bij proximus kan mij voor een nieuwe afstandsbediening zorgen V4 zodat ik terug tv kan kijken.

icon

Beste antwoord door DaisyS 14 December 2023, 11:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hallo DaisyS hartelijk dank voor uw hulp, afstandsbediening is vandaag geleverd 

Reputatie 7
Badge +5

@Geert_0100 Ik heb net een nieuwe afstandsbediening verzonden naar het juiste adres in Nazareth. Deze zal asap worden geleverd door Bpost.

@Geert_0100 
Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ter bijkomende info:
Het zou ook kunnen dat de PX moderatoren voorstellen om je v4 huurdecoder te vervangen door een recenter model met bijbehorende afstandsbediening aangezien de V4 uit circulatie genomen wordt.