Vraag

defecte decoder terugsturen

Hallo,

Ik heb een nieuwe V5c decoder ontvangen vermist

mijn oude V5c defect was. Moet ik die oude decoder

terugsturen? Heb hieromtrent geen mail gehad met het nodige label.

Heb hiervoor al twee keer gebeld en er zou een mail gestuurd worden

met het desbetreffende label. Nog steeds niks gehad.

Klantnummer: 613782713, lijn 014/226758

mvg

Kelly van Gor

12 reacties

maandag als de proximus medewerkers hier terug langskomen zullen ze u wel nieuwe labels doormailen.

Oké mercikes

Mvg 

Reputatie 6
Badge +3

Het enigste wat je nog zou kunnen controleren of de mails met de labels niet per ongeluk in de volgende map staat: junk mail,ongewenste mail,spam of bij verwijderde items. 

Er zijn er veel die deze niet direct toegestuurd krijgen en blijkbaar bij een tweede keer opsturen komen die wel goed terecht, aan wat zou dit liggen :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +3

Controleer ook eens op de webmail van Proximus bij spam/ongewenste e-mail. Maar het zou heel grappig zijn moesten ze hun eigen mails als spam aanzien. Er kunnen altijd problemen zijn met een bepaalde mailserver van Proximus om deze mails te versturen of een probleem in de toepassing die gebruikt wordt voor de retourlabels en nadien het aanmaak van de mail en het versturen. Dat weet ik dat er soms problemen zijn.

Dat id denk dat het gewoon om de zelfde reden is net als ze beloven we gaan u terug bellen en er komt natuurlijk geen telefoontje, natuurlijk ga ik hier ook niet veralgemenen want het zijn alleen deze die niet toekomen die hier gemeld worden dus zal dit niet de meerderheid zijn, gelukkig :slight_smile:

Toch nog steeds geen mail gehad,wachten dan maar....

Reputatie 7
Badge +3

@runerobbe03 Ik heb de mail net naar jou herverzonden. Groetjes, Antonella

Deze mail hadden we inderdaad al ontvangen en diende om de oude modem terug te sturen. We hebben echter ook een nieuwe decoder ontvangen ,voor de oude v5 c decoder hebben we geen mail gehad om die te kunnen terug sturen. Misschien hoeft dat ook niet want deze is defect...

defecte decoders moeten ook teruggestuurd worden, alleen bij de oude V4 decoder was dit niet meer nodig.

Reputatie 7
Badge +3

@runerobbe03 Heb je de modem al terug opgestuurd? Zo niet, mag je de decoder gewoon toevoegen in de doos. Groetjes, Antonella

Oké bedankt

Mvg

Reageer