Beantwoord

Defect toestel terug sturen naar proximus

  • 31 July 2018
  • 9 reacties
  • 256 Bekeken

Reputatie 2
Badge
hoi, ik heb een defecte modem die ik moet terug sturen naar proximus, ik heb al gelezen dat ik enkel de modem en de voedingskabel in een doos moet stoppen wat al gebeurt is,
maar dan lees ik ook dat ik een label vanuit m'n email moet op de doos kleven die ik gekregen heb bij het ontvangen van m'n nieuwe modem.

nu ik vraag mij af welke label presies, is dit de brief waar het referentie en klantennummer opstaat, of is dit iets anders, ik zou graag een voorbeeldje zien hoe presies.

of mag ik dit gewoon in een proximus winkel binnenbrengen ook ?

alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 31 July 2018, 18:12

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tim, als dit een omruiling is via de technische dienst, dan mag je enkel de Bbox in een doos stoppen. In de doos (van de nieuwe bbox) zit de sticker die men daar nodig heeft. Grtjs, Charlotte.
Reputatie 2
Badge
is via de technische dienst ja.

maar ik zie nergens geen sticker in die doos, beetje een ingewikkelde procedure als je het mij vraagt, waarom niet gewoon simpel in een proximus winkel binnendragen ?
Reputatie 7
Badge +4
Tim, is dit een modem die je via Bpost hebt ontvangen of heb je deze opgehaald in UPS punt?
Reputatie 2
Badge
Tim, is dit een modem die je via Bpost hebt ontvangen of heb je deze opgehaald in UPS punt?

toegestuurd aan huis door Bpost.
Reputatie 7
Badge +4
Tim, normaal hangt er via Bpost aan de doos of zit er in de doos een label. Dit kan ook via email zijn doorgestuurd (kijk best even in je ongewenste emails). Vind je deze niet mag je de modem binnenbrengen in de Proximus shop (maar vraag voor alle zekerheid een bewijsje van inlevering. Grtjs, Charlotte.
Reputatie 2
Badge
is dit deze sticker, deze plakt op de doos, heb wel alle gegevens gewist op deze foto natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +4
Tim, je mag de bbox inderdaad in deze doos steken. Je mag deze gerust ook zo afleveren in de Proximus shop.
Reputatie 2
Badge
ok, dankjewel Charlotte.D om mij hierin te helpen :-)

Mvg,
Tim
Reputatie 7
Badge +4
Heel graag gedaan Tim. Fijne dag nog. Grtjs, Charlotte.

Reageer