Vraag

decorder

  • 11 September 2020
  • 10 reacties
  • 133 Bekeken

We proberen van maandag al de technische dienst te bereiken 

we hebben een storing in onze decorder ( het kabeltje is in onze decorder gesmolten) met als gevolg geen tv meer 

wie kan ons helpen????


10 reacties

@timkimberley Mss tijdelijk oplossing als je geen TV meer kunt kijken, zou je nog eventueel via pc/laptop kunnen kijken via www.proximuspickx.be  en zelfs via een googel chromecast HDMI dongle (als je die hebt ) via uw TV kunen kijken of casten via de proximus pickx app op een smartphone / tablet  ….

→ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_chromecast/particulieren/support/televisie/tv-op-je-gsm-of-computer/tv-op-gsm-of-computer-gebruiken/pickx-app-bekijken-via-chromecast-of-apple-tv.html

@YorickP dank je

Reputatie 6
Badge +3

@timkimberley ik heb een omruiling ingevoerd. Het is voorzien dat morgen een nieuwe decoder geleverd wordt aan huis via BPost. Met de huidige maatregelingen en toestand kan het zijn dat BPost vertraagd is en het maandag pas geleverd wordt.

@timkimberley Maar het is nu ook niet meer nodig aangezien @YorickP er nu verder mee bezig is.

@Martin  hebben we van maandag al meerdere keren per dag gedaan maar we krijgen geen gehoor ....

Heb ik net gedaan  

Reputatie 6
Badge +3

@timkimberley kan u ook even uw klantennummer en uw lijnnummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we enkele testen uitvoeren en kijken om de decoder om te ruilen.

Ik denk dat proximus gaat voorstellen om de de decoder om te ruilen, als ze hier de draad opnemen, hopelijk vandaag nog want in het weekend komen zij hier niet langs, anders ga je het moeten proberen via de helpdesk 0800 22 800 want die zijn in het weekend ook bereikbaar maar het duurt de laatste tijd blijkbaar lang om binnen te geraken.

nee die bedoel ik niet de kabel van de adaptor is het

bedoel je dat je de utp kabel niet meer kunt verwijderen uit de decoder om hem te vervangen

 

Reageer