Decoder terug te sturen.

  • 30 August 2020
  • 13 reacties
  • 327 Bekeken

Reputatie 2
Badge

 

Ik heb onlangs deze mail gekregen, maar ik heb nog geen nieuwe modem gekregen.  Zolang ik dat niet heb kan ik het niet terug sturen. 

Fijne dag nog.

 

Groeten Jeroen 

 

 


13 reacties

Ter uwe info: morgen maandag pas komen de proximus forummedewerkers hier terug langs om dit verder met u te regelen.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  bedankt om onze forumbezoekers te informeren,

plak je achter je zinnetje nog (aub)  : “graag je profielgegevens invullen : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)”

niet dat ze allemaal luisteren, maar het spaart tijd moest er iemand toch al invullen :-)   Dank u wel !!

 

@Jeroen_056 

graag je klantgegevens invullen, dan kunnen we dit nakijken : veel klanten met een oude modem krijgen automatisch een nieuwe toegestuurd.  Je hoeft je oude inderdaad niet op te sturen als je geen andere hebt.  Dan is de oude ook nog niet opgezegd volgens mij… ik kijk het graag na als we je klantgegevens hebben. 

 

Groeten allemaal,

Tina

Reputatie 2
Badge

@tina.b  Mijn gegevens zie privé bericht. 

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen_056 

ik begrijp het order niet zo goed : is een webshoporder, wil dus zeggen, aanvraag door klant via myproximus… ? 

opzeg modem en aanpassing gsm … er is idd geen nieuwe modem verzonden.  De modem is een bbox 3 dus dat is normaal een goede modem...

ik ga even zoeken hoe we dat oplossen…

groeten

tina

 

Reputatie 2
Badge

@tina.b Ik had inderdaad begin augustus een Fiber Flex aangevraagd  wegens promotie.

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen_056 

bij indiening herstel modem zie ik

1 dat er door dat herstel automatisch een adm kost wordt gegenereerd, maar die nemen we achteraf wel weg

2 dat het onbeperkt bellen met je vaste lijn dezelfde problemen geeft als bij sommige andere klanten, IT is ervan op de hoogte

Ik zal voor mezelf dus een dossier opmaken om deze 2 dingen op te volgen :-)

je hebt mail ontvangen ivm modem ?

groeten

Tina

Reputatie 2
Badge

@tina.b  

Oké bedankt Tina. 

Fijne dag nog

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen_056 

even een update : ik merk dat het probleem rond aanrekening gesprekken voor jou nog niet is opgelost.

Er is een bijkomend IT ticket opgemaakt en ik zorg voor opvolging.

Groeten

Tina

Reputatie 2
Badge

Hallo Tina. 

Ik heb vorige week deze factuur betaalt, 

Eerste factuur. 

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen_056  Goeiemorgen,
Ik heb jouw bericht en de printscreens van de facturen toegevoegd aan dossier 46065414 dat Tina voor jou in behandeling heeft.
Hier heb ik de printscreens wel verwijderd om jouw privacy te respecteren.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 2
Badge

Oke dat is fijn, bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen_056 

Betalingen zijn ok, saldo is nul….

Collega heeft me bericht dat je gesprekken niet meer aangerekend zullen worden.

Wat er voor september zou aangerekend worden, zal in min op de aanrekening van oktober staan.

Indien je alsnog problemen zou ervaren, laat het ons zeker weten voor nieuwe opvolging.

Ik sluit het dossier

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 2
Badge

Oké bedankt  Tina.

Reageer