De lijdensweg van een trouwe Proximus klant

  • 17 January 2018
  • 2 reacties
  • 277 Bekeken

Omdat ik zonet weer Kafkaiaanse toestanden heb mogen meemaken met Proximus Support wou ik dit jullie allen niet onthouden. Je zou er moedeloos van worden.

Betreft : werking van Proximus TV op laptop/iPad/iPhone die niet werk sinds de start van mijn nieuwe Proximus pack ondanks dat die optie van in het begin actief is in mijn pack.

Ik heb de voorbije dagen gepoogd die telefonisch via Proximus Support opgelost te krijgen. Hier het relaas van mijn lijdensweg.

Na de 6de poging is het probleem eindelijk opgelost. Blijkbaar een UDM configuratie die ontbrak. Om toch kort even mijn lijdensweg te beschrijven :

Poging 1 : bel naar 0800/22800 keuze 4 technische storingen ==> vinden geen oplossing (vragen me trouwens mijn Myproximus paswoord wat ik uiteraard niet geef) en zeggen dat ik naar een specifieke Myproximus helpdesk moet bellen op 0800/22301

Poging 2 : bel naar 0800/22301 ==> is identiek als bellen naar 0800/22800 (zelfde keuze menu's), kies nu keuze 6, vinden geen oplossing, schakelen me door naar collega ==> kom terecht bij de Stad Mechelen (sic) !!!

Poging 3 : bel opnieuw naar 0800/22301 keuze 6 ==> vinden geen oplossing, schakelen me door naar 2de lijns helpdesk ==> lijn plots afgebroken

Poging 4 : bel opnieuw naar 0800/22301 keuze 6 ==> vinden geen oplossing, zeggen dat ik naar een specifieke Myproximus helpdesk moet bellen op 0800/22309 (ander nummer dus dan in poging 1). Ik dubbelcheck dat en ze bevestigen me effectief dat het 309 vanachter is en niet 301.

Poging 5 : bel naar 0800/22309 ==> nummer bestaat niet (sic) !!!

Poging 6 : bel dan maar weer naar 0800/22800 keuze 4, heb enorm geluk want helpdesk medewerker weet direct waarover het gaat, doet een snelle check en vind binnen de korste keren het probleem, stelt me voor om me later in de namiddag terug te bellen om te checken of alles in orde is en doet dat ook ==> probleem opgelost !

Bij deze bedankt aan helpdesk medewerker Yannick in poging 6 voor wat ik als 22 jaren trouwe Proximus klant verwacht dat standaard support zou moeten zijn.

Helaas is dat niet .... Proximus heeft de voorbije 2 maanden alles in het werk gesteld om mij als klant te verliezen ... maar ze zijn verloren ....

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dag Bruno,

Spijtig dat dit zoveel gesprekken nodig heeft gehad. Alvast onze excuses voor het ongemak. Kan je ons contacteren via Privé bericht?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Jean-Paul
Jean-Paul,

Zonet gedaan ...

Grtz,
Bruno

Reageer