Vandaag ging een technieker mijn fiber aansluiten. Dit ging gebeuren tussen 08u00 en 17u00. Om 15u00 telefoon van de technieker: Probleem in Brussel, het zal ons niet meer lukken met je aansluiting. Maar je krijgt een nieuwe afspraak, 9 augustus.
Ik ben een nieuwe klant, dit wil dus zeggen dat ik mijn huidig internet heb opgezegd. Dus geen internet, TV enzo.
Ik ben volop aan het verhuizen en heb de digitale wereld echt nodig. Opzeggen abonnementen, nieuwe energieleverancier, nieuw adres doorgeven aan allerlei diensten, leveranciers meubels en nog een hoop dingen.
Dit lukt dus niet momenteel, ook mijn telefoonnummer van de vaste lijn (voip) zal ik kwijt zijn!
Vandaag heb ik een vrije dag moeten nemen voor de aansluiting, dit moet ik de volgende keer weer doen.
Proximus bedankt! Als nieuwe klant begin je voor mij al met -10. En als het kan een vroegere datum voor de aansluiting aub, nog tijdens de maand juli.
Van een zeer boze en teleurgestelde klant.