Vandaag in blijde verwachting voor de installatie van fiber in mijn appartement. Technieker kwam omstreeks 10:07 zoals op voorhand netjes aangekondigd via sms. Tot hier alles goed.
Eenmaal aangekomen in mijn appartement, keek de technieker al bedenkend. "Meneer, u hebt nog geen ONT in uw appartement ?" Tja, antwoordde ik .... dat is nu net de hoofdreden van uw bezoek vandaag om de fiberkabel van het aanliggend toegangspunt (op 1 m in de gang ernaast ) naar mijn appartement binnen te brengen en vervolgens alle toestellen aan te koppelen. Eén gaatje boren en klaar is Kees! Maar neen dat kon meneer de technieker niet doen. Er moet iemand van een ander 'team' komen om het gaatje te boren en vervolgens de installatie te vervolledigen.
Meent u dat echt ? Wat een ontgoocheling en tijdsverlies voor beide partijen ! Hier zit ik dan zonder fiber en wachtend tot de klantendienst van Proximus mij contacteert voor een nieuwe afspraak.