Vraag

Cashback Samsung S21 5G niet aanvaard

  • 23 April 2021
  • 8 reacties
  • 106 Bekeken

Rond 30 maart ging ik in de Proximus winkel langs voor een nieuw gsm toestel. Men raadde mij daar aan om een Samsung S21 5G aan te kopen, aangezien er een cashback van 100 euro was op dat toestel. Het toestel was toen niet voorradig in de winkel en men had mij een bestelling online klaar gezet. Ik zou deze bestelling thuis vervolledigen, door mijn adres in te vullen en het toestel zou me worden toegestuurd. 

Na de levering probeer ik de cashback aan te vragen en krijg ik de melding dat het toestel dat ik heb gekregen geen deelnemende EAN code heeft. De ean code van mijn toestel staat niet in de volgende lijst: https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_29647.pdf

Samsung laat me weten dat Proximus me een toestel heeft bezorgd dat niet deelneemt aan de cashback, wat ook blijkt uit het bovenstaande document. Ik voel me in het zak gezet omdat zowel in de winkel als op de website me werd belooft dat ik een cashback van 100 euro zou krijgen.


8 reacties

FYI: Het isniet het EAN-nummer uit de doos, maar deze die staat op de factuur of bestelbon

Ja, dat weet ik, maar je moet ook een foto van de doos doorsturen, waarop een ander EAN nummer staat.

dan zal iemand van het @Proximus forumteam je hierbij moeten verder helpen als ze hier de draad opnemen

Reputatie 7
Badge +3

@pcoenen  Hiervoor werd een dossier behandeld bij de bevoegde dienst. De dossierbeheerder besliste vandaag om een correctie toe te kennen via de Proximus factuur. Deze is reeds zichtbaar via MyProximus. Groetjes, Antonella

@AntonellaD De correctie bedraagt slechts 76,60 euro?

Reputatie 7
Badge +3

@pcoenen  Als je het document opent, zie je dat de correctie meer bedraagt en dat tegelijk ook jouw abonnement wordt aangerekend. Groetjes, Antonella

@AntonellaD dan ben ik misschien op de verkeerde plaats aan het kijken, waar kan ik dat document vinden?

Reputatie 7
Badge +3

@pcoenen  Via MyProximus kan je het openen in PDF-formaat. Ik stuur het je zo dadelijk ook even door via mail voor de zekerheid. Groetjes, Antonella

Reageer