Vraag

cadeau

  • 30 January 2023
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

geachte ,

ik heb op 9/01/2023 een aanvraag  voor internet en tv  gedaan in de winkel in oostende er werd mij niet voorgesteld dat ik recht heb op een cadeau dat heb ik nu zelf gezien dat er tot eind januari een actie loopt hoe kan ik mijn cadeau nog verkrijgen  

in mijn ogen kunnen die werknemers die cadeau door verkopen aan familie en vrienden(die geen abonnement kopen) in plaats van aan de klant voor te stellen

hopend op een reactie 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@jvaysv

“werknemers die cadeau door verkopen aan familie en vrienden” is praktisch onmogelijk in te leiden/te regelen!

onder je klantgegevens vind ik geen recent order voor internet? je hebt al een aansluiting voor internet en TV? 

voor welk adres was dat? gelieve alles in je profiel in te vullen. 

groetjes

Tina

@jvaysv TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reageer