Vraag

Bpost levering...schandalig

  • 8 September 2020
  • 21 reacties
  • 1320 Bekeken

Hallo,

Sinds vrijdag 04/07 , staat de status van bestelling in “ gesorteerd door bpost”..en “ verwachtte leverdatum” 07/09 !!!

Dan blijf je zo veel mogelijk thuis...geen bpost..

Wat meer is : ik zag zojuist de bpost leverdienst in mijn straat, en zelfs vandaag nog geen levering…

Kunnen jullie misschien eens doorgeven dat het geen zin heeft track trace te doen als ze op geen 5 dagen  na sorteren, een pakje kunnen leveren..

Ik zal vrijdag nog eens een dag thuis blijven..


21 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@yvan_026

da’s inderdaad heel jammer… ik kijk het hier ook eens na…

als je niet thuis bent, wordt een briefje in je bus gestoken en kan je je pakje afhalen in een postpunt ? kan dat een oplossing zijn ? of bij de buurman ?  Meestal verloopt het, naar wat ik hoor, wel goed als het pakje eens bij hen is… Ik duim voor jou...

groeten

Tina

Beste Tina,

Ik heb alle begrip als er iets wat langer onderweg is dan voorzien.

Waar ik het moeilijker mee heb is de zin bij trace “ uw pakket wordt op 7 sep geleverd”, terwijl het niet eens op 8 sep geleverd wordt...dat is wat zo irritant is !!!

 

Reputatie 7
Badge +3

@yvan_026 Voor vragen in verband met de levering kan je bpost contacteren via +3222785122 tussen 8h - 12h30 en 13h30 -17h tijdens weekdagen. Gebruik de zescijferige code 949882 # voor een snellere toegang. Groetjes, Antonella

Ja, als ik eens een uurtje niets te doen heb, en ik heb het ongeloofelijk verlangen om van het kastje naar de muur gezonden te worden, zal ik eens bellen..

Ondertussen staar ik naar een venster dat zegt “ uw pakket zal op 7/09/2020 geleverd worden”...en “uw pakket werd ontvangen door bpost op 04/09/2020”….

En zal ook op 9/9 niet geleverd worden want de bpost chauffeur kwam zojuist langs...

Reputatie 7
Badge +3

@yvan_026 Hou ons zeker op de hoogte zodra je contact hebt gehad met Bpost. Groetjes, Antonella

Reputatie 6
Badge +2

Als je iets bestelt bij Proximus is toch Proximus voor de levering verantwoordelijk. Dan vind ik het niet echt sympathiek dat de klant het maar moet uitzoeken. 

 

Is het niet zo dat Bpost het pakje na een week automatisch terugstuurt naar proximus

Is het niet zo dat Bpost het pakje na een week automatisch terugstuurt naar proximus

 

Waarom zouden ze het in hemelsnaam terugsturen als ze het niet eens aangeboden hebben?

 

@yvan_026Hou ons zeker op de hoogte zodra je contact hebt gehad met Bpost. Groetjes, Antonella

 

Beste,

Indien ik vandaag geen wijziging zie in status van zending tegen 12:00, is het volledige annulatie van mijn bestelling.

Bpost heeft pakket blijkbaar ontvangen op 04/09 dat is 6 dagen geleden.

Ofwel heeft Bpost het niet ontvangen, ofwel speelt proximus met mijn voeten : in beide gevallen wil ik met geen van de twee nog iets te maken hebben.

 

 

 

 

 

Is het niet zo dat Bpost het pakje na een week automatisch terugstuurt naar proximus

 

Waarom zouden ze het in hemelsnaam terugsturen als ze het niet eens aangeboden hebben?

 

Ik dacht ergens aan een fout bij de post, zoals dit nog gebeurt.

(een ander vb aan het verkeerde adres afgeleverd gebeurd ook enz...)

Reputatie 7
Badge +3

@yvan_026  Ik heb alvast dossier 46138224 opgemaakt voor de bevoegde dienst om dit ook intern te laten uitzoeken. Groetjes, Antonella

Ik lees op Bpost dat het pakket zal geleverd worden op 07/09 ik vermoed dat ze 2020 bedoelen ::(

Deze status is so sinds 04/09, en is sindsdien niet meer veranderd. Dat is toch te belachelijk voor woorden dat ik het nog een beetje zelf moet gaan uitzoeken? Is het verstuurd of niet verstuurd? Zo ja, kunnen jullie toch eenvoudig Bpost contacteren, en vragen wat ze ermee gaan doen? In het sorteercentrum laten liggen, of eens leveren eens van deze dagen?

Dat is ook wat zal gebeuren aangezien @AntonellaD zegt dat de bevoegde dienst dit intern zal onderzoeken.

Reputatie 7
Badge +3

@yvan_026  Via het dossier dat werd opgemaakt zal dit worden onderzocht. Een dossierbeheerder zal je hierover ook op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Bedankt voor de hulp alvast.

Anno 2020...track and trace nummer, verzendnummer, bestelnummer…

Bij iedere pakketdienst duurt dit welgeteld 5 min om dit op te zoeken...Ik vermoed dat Proximus een grote klant is bij Bpost….en contacten heeft binnen C.S van Bpost...toch gaat het 14 dagen duren?

Bedankt, ik kijk alvast hoe ik bestelling kan annuleren, dat zal niet zolang duren, probleem ook opgelost.

Ps : ik heb 25 min gebeld naar Bpost, weg van mijn belkrediet, en jammer genoeg zoals gedacht : niemand tijd om op te nemen..

Reputatie 7
Badge +3

@yvan_026  Ik heb gevraagd om jouw dossier met voorrang te laten behandelen. Groetjes, Antonella

Reputatie 5
Badge +2

nog geen problemen gehad met Bpost, steeds een email om te melden dat ze het pak zullen leveren maar nog niet gearriveerd is en daarna steeds mooi een email de dag voor de levering met tijdspanne waarin het geleverd zal worden en de dag van levering opnieuw met een kleinere tijdspanne

op track en trace kan je ook mooi volgen 

 

 

 

 

ik kan dit beamen ook nog nooit problemen gehad met Bpost maar dat wilt uiteraard nog niet zeggen dat er nooit iemand kan problemen hebben met Bpost, hier is het zelf zo dat mijn pakjes altijd op het zelfde uur (op een kwartier na) geleverd worden, echt fantastisch.

Update.

Kreeg zopas een vriendelijke proximus medewerker aan de lijn, die melde dat het toestel tussen 9 en 17 vandaag geleverd zal worden. Benieuwd.

Toch nog melden dat track en trace niet veel zin hebben als je ziet dat je zending gesorteerd is 7 dagen geleden, en dat de vermelde leverdatum 5 dagen geleden is.

Bedankt voor de hulp !!! 

:thumbsup_tone3:

Reageer