bestelnummer R4WEBSHOP012478306

  • 26 November 2021
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Woensdag zou mijn levering komen. Die dag kreeg ik 2 melding van Bpost. Eerst melding dat mijn pakt verwerkt is en onderweg naar de afhaalpunt Hoogstraat in Antwerpen.

Tweede melding was dat mijn pakket terug gestuurd is naar afzender om dat geweigerd is door de bestemmeling ( in dit geval was dat dagblad handelaar in Hoogstraat 27 2000 Antwerpen.

nu weet ik niet of ik mijn pakket terug kan ontvangen op het juiste afhaalpunt die wel samen werkt met Bpost. 
kon namelijk 2 adressen kiezen ik neem dicht bijzijnde en dan blijkt dat de handelaar geen contract heeft met Bpost. 
 Nu is dit product niet meer verkrijg naar maar heb er wel voor betaald en zou graag mijn product willen ontvangen. Uiteraard wil ik mijn geld t.w.v. 99€ niet terug of ook geen ander product. 
 

groetjes Björn 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Björn Backelant klachtendossier 49696797 is hiervoor intussen in behandeling. De dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Bedankt heidie,

ik hoop snel iets te horen want als nieuwe klant ben ik niet zo blij met de werking. Niet Proximus schuld maar wel van Bpost en afhaalpunt waar Bpost mee samen werkt. 
 

alvast bedankt 

groetjes bjorn Backelant 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Björn Backelant in dossier 49697045 staat het juiste contactnummer. We volgen het verder op! Groetjes, Heidi

Beste heidie,

 

Is mogelijk om de dienst ga laten weten dat ik bereikbaar ben op mijn Proximus nummer die eindigt op ******3158 Want volgens jullie collega hebben al iemand die toegewezen is aan dossier mij proberen te bellen maar op de foute nummer (0492930312). 
 

alvast bedankt

groetjes bjorn .

Reageer