Vraag

bestellingR4WEBSHOP012181362 van 19/10/2021

  • 5 November 2021
  • 10 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Afspraken bij Proximus : dit heb ik nog nooit NERGENS meegemaakt, wat een knoeiboel dat jullie daar van maken. We zijn verhuisd op 3 november, de aansluiting was voorzien voor 4 november, niemand te zien …… gebeld wel 5/6 keer om alles recht te trekken, excuses, belofte creditnota enz…. Ge denkt we hebben een afspraak om 10 november dat alles opgelost is ? Oh neen, het wordt echt een héél slechte soap. Ze gaan de apparatuur leveren op mijn oud adres op maandag 8 november, dat staat werkelijk in een mail. Hoe zot is dat ? En dan zeggen ze nog : goed week-end …………………..

Ik heb geen internet, noch TV al die dagen, betalingen heb ik moeten uitvoeren op mijn oud adres, daar is gelukkig nog internet, nu zit ik op proximus public wifi en dat valt constant uit.


10 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Juist terug, nieuwe modem is geleverd op oud adres.

Uiteindelijk is de aansluiting gepland voor 10.11.2021 (bevestigd door sms).

Er is blijkbaar iets misgelopen tussen de mails die een afspraak wouden vastleggen en telefonisch contact voor hetzelfde, verschillende diensten zeker. Niet echt leuk en verwarrend maar uiteindelijk lijkt mij alles opgelost.

 

Ter info: hopelijk antwoord er nog iemand van de proximus forummedewerkers deze avond want anders zal het pas maandag zijn.

TBI:

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
(☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel.)

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor uw reactie, alles is ingevuld en dat 0800 nummer heb ik meermaals gebeld, ook een nummer van de technische dienst in Gent, die de planning doet.

Tegenhouden de levering van de apparatuur kan niet meer, ik ben al aan het bellen sinds gisteren, er komt echt geen zinnig antwoord, behalve dat de technieker langs komt op 10 november, eerst zien en dan geloven. Gisteren nog gevraagd om de modem naar mijn huidig adres te sturen (dat stond al vermeld in een andere lange lijst in een andere mail) ja zeker, nu in de mail staat duidelijk dat de apparatuur op mijn oud adres moet geleverd worden. Ikzelf heb niet gevraagd om een nieuwe modem, het enige dat ik wil is internet.

hulp van de helpdesk : twee woorden niet bij mekaar passen.

Inderdaad best wachten op een reactie, om je verder te helpen,  maandag van een Prox forummedewerker.

Reputatie 3
Badge +1

@Martin : ik vrees dat wachten niks oplost, mail van bpost ontvangen, de levering gaat door ………… op mijn oud adres maandag 8 november tussen 8 en 17 uur. Werkelijk ziekelijk ! Het is weekend, niemand te bereiken, trouwens het is al gesorteerd. 

Reputatie 3
Badge +1

VERHUIS GEPLAND? WE MAKEN HET GEMAKKELIJK !

Ik kreeg vandaag een herinneringsmail om “een afspraak te maken” voor mijn verhuis. Waarom begrijp ik niet, ik dacht dat we telefonisch afgesproken hadden voor 10.11. Dus weer 0800 bellen, degene aan de lijn wist van niks, nada, ging terugbellen, niet dus. Ik teruggebeld : Abdel die had wel verstand maar die man kon  niks doen omdat de “experts” niet thuis waren, zijn naar me dunkt dikwijls afwezig. De telefonische afspraak voor 10.11 gaat volgens hem dus niet door, ze gaan het internet op mijn oud adres afsluiten (zei hij), mijn enige hoop om toch nog betalingen uit te voeren en belangrijke mails te versturen. Normaal sluiten ze af een paar dagen voor de nieuwe aansluiting. Ik had een afspraak sinds 19 oktober voor de installatie op 4 november. Nu willen ze die veschuiven naar 23 november, die stelt een tijdelijke oplossing voor, wat dat ook mag betekenen. Ik betaal iedere maand en nu heb ik niks. Dit kan toch niet een mail en een telefonische afspraak niet nakomen….. Ik begrijp er niks van. Morgen om 9 uur gaat er iemand bellen. Ben benieuwd.

Oproep aan een proximus medewerker : zorg aub voor een spoedige oplossing, dit kan toch niet de bedoeling zijn om uw klanten zo te behandelen, het is precies de RTT die terug is (van vroeger).

En die public wifi is echt niet te doen, die valt constant uit en is zeker niet veilig voor betalingen, ik heb ook geen “smartphone” alleen een pay en go kaart, en oh ja een vaste telefoon, die is aanwezig op mijn nieuw adres maar werkt niet natuurlijk, geen TV, geen telefoon, geen internet en jullie incasseren via domiciliëring……. we zijn het beu.

Tzer info: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
 

Reputatie 3
Badge +1

gemakkelijk gezegd, proximus public wifi is tergend traag, mijn geduld is bijna op, bijkomende info toegevoegd maar documenten kunnen niet worden toegevoegd, spijtig. Referentie laatste mail toegevogd.

We zijn wel al verhuisd en alle apparatuur staat op mijn nieuw adres !

Best dat je morgen eerst de reactie van een Proximus forummedewerker afwacht want via je forum profiel kan je ook geen documenten uploaden, alleen alle nodige gegevens in de voorziene tekstvelden invullen en in het veld “ticket” bijkomende gegevens plaatsen die je nodig acht en nuttig kunnen zijn voor de Prox medewerkers om je probleem aan te pakken en die niet in de andere tekstvelden toebehoren/passen.

Als er documenten moeten opgestuurd worden ivm je probleem, zullen ze dit u wel voorstellen als dit echt nodig is.

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor uw antwoord.

Reageer