Beantwoord

bestellingR000000110000DCUT3 met Ref. (THREAD_ID:192961700885)

  • 13 January 2020
  • 5 reacties
  • 201 Bekeken

Beste, ik heb een online dd. 12/12/2019 mijn verhuis geregeld met bestelling van "gsm+abonnement". Ondertussen .

Ondertussen zijn we 13/01/2020 en heb nog steeds geen levering van toestel.

Na de zoveelste keer naar een proximus winkelpunt gaan om mijn bestelling in orde te maken, wordt je terplaatse  weer eens door een medewerker geagiteerd te woord gestaan. " Mevrouw, wij kunnen online bestellingen in een shop niet regelen. En dit wordt dan wel vervelend dat je hetzelfde te horen krijgt wanneer je klantendienst opbelt. Graag een antwoord wanneer mijn gsm wordt geleverd

Bedankt

Mvg

Jasmina

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Minalina 14 January 2020, 16:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik begrijp dat het zeer vervelend is dat je zo lang moet wachten op de levering.
De dossierbeheerder is hier volop mee bezig en met hoogste prioriteit.
Ik zal vragen dat de dossierbeheerder je zo snel mogelijk belt.
Nogmaals onze excuses.
Mvg, KoenN

Beste Koen,
 

uiteindelijk is dit hele gebeuren “not Done”, ik ben al pakweg 7 Jaar klant, betaal steeds de facturen. Wat een troostprijs om zo behandeld te worden.

Ik heb al vele contactmoment gehad met steeds verschillende diensten, waarbij ze me nooit een antwoord op kunnen geven… medewerkers van een shop mogen online bestellingen niet behandelen, en evengoed omgekeerd. Erger nog sommige zeggen dat er betaald en andere dan weer niet; ik kan dus niet begrepen waarom er mij dan op 23/12/2019 werd gemeld op voicemail datalles onderzocht is en dat gsm kan geleverd worden (zie foto onderaan) ik zou ook hierover een e-mail ontvangen waarin ik een datum levering kon ingeven. Deze heb ik niet gekregen. Uiteindelijk nog enkele keren gebeld en telkens zei medewerker ik zal ticket aanvragen voor een reactie achterliggende dienst. Dat is dus niet hè, want dan verschuift dat probleem steeds maar verder weg.
zelfs vorige week weer telefoon van Proximus met de melding en excuses voor het lange wachten, maar uw gsm zal binnen de 2 werkdagen toekomen. Ondertussen niets ontvangen

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Minalina,
Er is een dossier 44106427 volop in behandeling met mijn collega.
Deze is er volop mee bezig en zal je zeker nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast onze excuses voor het wachten.
Mvg, KoenN

email is van 23/12/2019,,,,,,,,,,,, nog steeds geen e-mail gekregen om een datum te kiezen. Ben in de shop Brasschaat weer eens beklag gaan doe. Medewerker shop Brasschaat  heeft de medewerker , Wouter noemde hij, van achterliggende dienst op 24/12/2019 rond 14h een mail gestuurd met de vraag wanneer bestelling kon worden geleverd.;;; die heeft eveneens geen antwoord mogen ontvangen

gelieve, aub, liefst de gsm vooralsnog te leveren ASAP .;;;; of indien het leveren niet meer mogelijk is .;;;een terugbetaling te krijgen


 

 

 

VRAAG

bestellingR000000110000DCUT3 met Ref. (THREAD_ID:192961700885)

Minalina

Beste, ik heb een online dd. 12/12/2019 mijn verhuis geregeld met bestelling van "gsm+abonnement". Ondertussen .

Ondertussen zijn we 13/01/2020 en heb nog steeds geen levering van toestel.

Na de zoveelste keer naar een proximus winkelpunt gaan om mijn bestelling in orde te maken, wordt je terplaatse  weer eens door een medewerker geagiteerd te woord gestaan. " Mevrouw, wij kunnen online bestellingen in een shop niet regelen. En dit wordt dan wel vervelend dat je hetzelfde te horen krijgt wanneer je klantendienst opbelt. Graag een antwoord wanneer mijn gsm wordt geleverd

Bedankt

Mvg

 

 


email is van 23/12/2019,,,,,,,,,,,, nog steeds geen e-mail gekregen om een datum te kiezen. Ben in de shop Brasschaat weer eens beklag gaan doe. Medewerker shop Brasschaat  heeft de medewerker , Wouter noemde hij, van achterliggende dienst op 24/12/2019 rond 14h een mail gestuurd met de vraag wanneer bestelling kon worden geleverd.;;; die heeft eveneens geen antwoord mogen ontvangen
gelieve, aub, liefst de gsm vooralsnog te leveren ASAP .;;;; of indien het leveren niet meer mogelijk is een terugbetaling te krijgen
Met vriendelijke groeten, Jasmina
DEEL 1

Ik heb op “klik hier” gedrukt, 149euro betaald.   Is ook degelijk van KBC rekening gegaan. Wanneer ik belde naar klantendienst konden zij betaling nergens terugvinden. In de Proximus shop konden ze de betaling dan weer wel zien, maar mij niet verder helpen wegens dat de bestelling online gebeurde??? Terwijl klantendienst aan telefoon weer zeggen dat medewerkers in de shop verplicht zijn om u verder te helpen met een online bestelling; klantendienst heeft dan maar een vraag creatie gemaakt voor de achterliggende dienst die:-mij dan 1,5 week later mij een voicemail bericht achterliet met de melding dat probleem is opgehelderd en dat ik die dag nog een e-mail mag verwachten waarop ik een levering kon kiezen.;;;; op dit moment nog niks van e-mail om datum te kunnen kiezen gekregen
 

Reageer