Vraag

Bestelling webshop na bijna 2 weken nog niet ontvangen!

  • 26 December 2018
  • 4 reacties
  • 385 Bekeken

Op 14 december een bestelling geplaatst op de webshop, inmiddels op 26 december nog niets ontvangen! Al meer dan 5x naar de klantendienst gebeld die een klacht zouden hebben ingediend. Maar het levert helemaal niets op!

Al 3 verschillende dossiers bij bpost zelf laten openen en ook dat levert niets op. Zo te zien ontvang ik mijn bestelling pas volgend jaar.

4 reacties

Ik was nieuwe klant geworden op 17/11/18 met de TV als actie, na 4 weken alles geannuleerd, TV betaald maar nooit ene gezien. De fabeltjes die ze bij Proximus verzinnen daar kan zelfs de beste schrijver niet opkomen, het systeem heeft het order automatisch geannuleerd, na de installatie had ik ineens geen paspoort verstuurd maar ze zijn wel al komen installeren, sommige medewerkers vonden zelfs mijn klantennummer niet terug, te gek voor woorden. Iedere zot die nog klant word bij Proximus zou beter eens goed nadenken.

Ja ik heb het uiteindelijk ook allemaal geannuleerd en wil niks meer te maken hebben met Proximus. 10000 klachten ingediend en op geen enkele een antwoord. Ze namen me zelfs niet meer serieus, gewoon belachelijk.
Ik was nieuwe klant geworden op 17/11/18 met de TV als actie, na 4 weken alles geannuleerd, TV betaald maar nooit ene gezien. De fabeltjes die ze bij Proximus verzinnen daar kan zelfs de beste schrijver niet opkomen, het systeem heeft het order automatisch geannuleerd, na de installatie had ik ineens geen paspoort verstuurd maar ze zijn wel al komen installeren, sommige medewerkers vonden zelfs mijn klantennummer niet terug, te gek voor woorden. Iedere zot die nog klant word bij Proximus zou beter eens goed nadenken.
Omg precies hetzelfde! Bpost hoort mij dagelijks en proximus nu ook. Ik snap niet waarom ik zo dom ben geweest om te bestellen bij Proximus, maarja in alle winkels was de iPhone xs al uitverkocht. Mijn naam en mijn telefoonnummer is zo vaak al genoteerd door een medewerker van Proximus en telkens zeggen ze dat het zeker nog 'deze week' zal zijn. Ik denk dat het niet meer voor 2018 is Nick34.

Aan iedereen die dit leest: DONT YOU EVER MAKE THE SAME MISTAKE 😡 😡 😡 😡 😡
Youssie troost u heb hetzelfde aan de hand woensdag iPhone xs besteld en ze leveren een huawei klantendienst gebeld die stuurt mij naar officiële winkel naar hasselt om gsm te ruilen die sturen mij terug naar huis met info dat ze een mail zouden sturen maar nog steeds niets ontvangen terug klantendienst gebeld die zouden regelen dat ik zaterdag mijn gsm zou ontvangen zonder probleem maar niets aangekomen terug gebeld zaterdag 2x haken ze af 3de keer zeggen ze maandag komt die aan maar ook niets vandaag weer gebeld 1 maar haken ze af 2de maal verwijzen ze mij naar Dynalogic die vallen uit de lucht weer naar klantendienst gebeld die zegt afwachten weet niet wanneer of hoe ik mijn gsm zal ontvangen ondertussen wel al betaald dus rarara ze houden ons gewoon aan de lijntje en dit na meer dan 20 jaar klant 😡 😡 😡 😡

Reageer