Hallo, op 29/9 heb ik via de proximus website een iPhone 13 besteld. Ik heb hiervan ook een bevestigingsmail ontvangen. Nu heb ik vandaag 2 medewerkers gehad van jullie klantendienst die lieten weten dat mijn order werd geannuleerd. Nadien zei een 3e medewerker dat mijn bestelling toch nog doorgaat.. Kan u ref R4WEBSHOP011983774 nakijken en mij informeren over de actuele stand van zaken? Alvast bedankt. Mvg S
Bestelling webshop
Dank je wel voor de snelle bevestiging.
Nog een fijne dag verder.
Mvg Sira
Dag
Beste. Voor de zekerheid en om misverstanden te vermijden , de bestelling die ik geplaatst heb op 5/10 wordt geleverd op 8/10. Het is toch deze bestelling niet die u gaat laten annuleren he? (Roze iphone 13 - 128gb) want deze bestelling moet gewoon doorgaan (ref R4WEBSHOP012047654)
Kan u dit nog even nakijken en bevestigen?
Alvast bedankt.
Mvg S
Dag
Goedemorgen, kan u misschien juist nog nakijken wanneer bestelling R4WEBSHOP012047654 (iphone 13 pink) zal geleverd worden? Want de status staat sinds 5/10 op “uw pakket wordt klaar gemaakt” Alvast bedankt. Mvg
Bedankt voor uw reactie. Ik heb nog geen track & trace code ontvangen van bpost vandaar dat ik me afvraag of de levering wel zal doorgaan morgen. Mvg
Ondertussen heb ik een nieuwe bestelling geplaatst en deze is wel gelukt. Hoe kan ik bestelling R4WEBSHOP011983774 laten annuleren? Het dossier 49292101 mag dan ook afgesloten worden. Mvg S
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.