Vraag

Bestelling webshop

  • 23 October 2018
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

Als prepaid klant heb ik op 27 september via de webshop een abonnement met IPhone SE besteld en betaald. Deze zou binnen de drie werkdagen geleverd worden en het abonnement geactiveerd. Toen ik na een week niets meer had gehoord en mijn abonnement nog steeds niet geactiveerd was besloot ook te bellen naar de klantendienst. Daar werd ik van her naar der gestuurd om uiteindelijk altijd weer bij dezelfde te landen zonder deftig antwoord of reden waarom. Na twee weken hetzelfde liedje bij de dienst die instaat voor de webshop, nog steeds niets wijzer. Nochtans op de dag van aankoop een bestelbevestiging én betaalbevestiging ontvangen alsook een voorlopig contract voor mijn abonnement met iPhone, maar verder niets. Mijn nonkel werkt in een Proximus winkel dus na twee weken het probleem aan hem doorgespeeld maar ook hij krijgt geen deftige respons. Via Proximus chat (messenger en de website) geprobeerd en ook daar gebeurd er gewoonweg niets, er wordt geen actie ondernomen en we worden niet opgevolgd noch op de hoogte gehouden. Intussen zijn we bijna een maand verder zonder een abonnement, zonder gsm, twee zaken die reeds betaald zijn. Nog iemand die dit probleem ondervindt?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Stijn,
Kan je ons via deze link nog even de orderreferentie doorgeven, als je een klantennummer of gsm nummer hebt zou dit ook kunnen helpen.
Mvg. Wilfried
Beste,

Ik kocht op 14/09/2018 online een Iphone 8 PLUS 64 GB aan.
Heb deze tot heden nog steeds niet gekregen !!
Ook veel bla-bla, veel valse beloften dat ik het toestel zou krijgen, doch niets !
Mijn advies : KOOP BIJ PROXIMUS ONLINE GEEN GSM TOESTEL WANT JE KRIJGT HET NIET, bedriegtdenboel van Proximus, dat is het!

Reageer