Vraag

Bestelling van Smartphone

  • 16 March 2022
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Deze morgen heb ik op de webshop een bestelling gedaan van een fairphone 4. Ik heb deze ook al betaald. Normaal ging ik via mail een bevestiging krijgen over mijn aankoop maar nog niet gekregen. Ook bij mijn bestellingen staat het toestel niet vermeld. Op mijn bank app is wel de transactie gebeurd voor betaling. Kunt u mij helpen aub?

 

Mvg


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Van Steenberge Lieven  Ik heb jouw betaling van € 9 teruggevonden in ons betalingssysteem, maar voor de rest vind ik zelf ook geen spoor terug van de bestelling. Hiervoor zijn 2 dossiers aangemaakt naar aanleiding van de mails dat je hierover verstuurde. Het eerste dossier 50388199 is vandaag in behandeling genomen door een dossierbeheerder. Ik heb de informatie over de betaling hierin genoteerd zodat hij hiervan op de hoogte is voor het verdere opzoekwerk. Hij zal u verder contacteren. Het tweede dossier 50388246 heb ik op mijn naam gezet. Op deze manier kan ik persoonlijk nakijken dat voor jou zeker alles in orde komt. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Van Steenberge Lieven  De bestelling werd vandaag ingevoerd. Je hebt net een mailtje ontvangen om de leverdatum te kiezen. Laat je weten als dit is gelukt? Groetjes, Antonella

Reageer