Vraag

Bestelling smartphone


Badge
ik heb vorige week een smartphone besteld en die gingen ze mij nu Maandag leveren.
Maar tot op heden nog niets gekregen gebeld en gedaan en altijd beloven.
ik ben het zo beu en ik als goede klant zo met mij voeten spelen.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Robby, is de bestelling online gedaan? Zoja, dan kan je best eens bellen naar de klantendienst van de Proximus E-shop. Indien het niet online is gedaan, dan mag je jouw klantennummer doorsturen via een privébericht. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Ik heb een gelijkaardig verhaal. begin april een bestelling geplaatst. Dynalogic nooit gezien met de levering van mijn telefoon wegens sorteerfout. Na een aantal mail zonder gehoor, gebeld naar de klantendienst. Daar krijg ik te horen dat mijn bestelling is geannuleerd. er wordt mij aangeraden om een bestelling te plaatsen, wat niet lukt... Gisteren krijg ik te horen om langs te gaan bij een proximus center gezien er geen stock meer is van de P20Lite. Vandaag sta ik in het P.C. en laten ze mij weten dat mijn dataphone abo lopende is sinds 3/4 ... Hoe? Alles was toch geannuleerd ...
Tussen al deze acties ook nog eens een klachtenmail gestuurd, echter ... nog geen antwoord.
Zouden ze bij Telenet ook mooie acties hebben voor klanten die alles braafjes betalen??
Badge
Ik heb verleden week ook gebeld naar klantendienst daar hebben ze de bestelling geannuleerd en terug besteld maar tot op heden nig altijd niets gezien.
Duurt dat zo lang?
Reputatie 6
Badge +3
Goededag,

Kan jij ons jouw klantnummer ook even doorsturen via een privé bericht?

Groetjes,
Lorentz.
Idem! Dinsdag besteld, ging gisteren geleverd worden. Link in bestelbevestiging werkt niet, bestelling niet zichtbaar bij MyProximus, reeds 3x gebeld met de 0800 22 500 (buss klant), verhaal 1 was 'jaja dynalogic gaat je een bericht sturen', verhaal 2 was 'je order staat op 50% dat is raar, het geld is van je rekening gegaan?' Ja natuurlijk!, verhaal 3 deze ochtend ' wij kunnen daar niks over zeggen hier, je moet het online formulier invullen', oke gedaan, geen reactie, 4u verder nu. Stevige klantendienst zou ik zou zeggen, fijn, je koopt een duur toestel en mag dan gaan gissen wanneer het zal geleverd worden?! Fijne zakenservice ook, er is immers een abbo aan gekoppeld met nieuw nr (ons 4de nummer, los van zowel prive als zakelijke tv/internet abbo).
Reputatie 1
Ik heb normaal maandag aanstaande een bestelling die geleverd moet worden voor mijn ouders. klantnummer: 1986365 .
Ik rij speciaal van geel naar ieper (omdat de smartphone die ze leveren een cadeautje is voor mij :D). ik hoop dat ze komen opdagen en dat ik niet voor niets deze afstand afleg.

mvg
zelfde verhaal hier 29 dagen wachten, wij nu op 2 smartphone's klanten dienst is alles behalve vriendelijk.

Amatuurs zijn het betreffende weborders.

Ik raad aan testaankoop dit te melden 14/4 beide orders gedaan en betaald 17/4 2 smsjes met wegens groot succes zal je order wat lmater zijn we houden je op de hoogte tot nu toe niks al 10talle keren gebeld met die klantendienst die je van hier naar daar stuurt over al het zelfde verhaal veel praatjes maar geen daden dit is niet bepaald klant gericht werken.

Vraag je om in een winkel de toestellen af te halen dit gaat niet zo zegt....

Proximus center is toch van proximus? dus wat maakt het dan uit? blijkbaar veel voor proximus, proximus is proximus online of offline allemaal het zelfde 1 keten dan moet de online service het maar met de betreffend p.c recht zetten zo dat wij klanten geholpen worden. stelletje amateurs zijn het!
Reputatie 1
zoals gedacht is onze bestelling maandag ook niet geleverd geweest.
Gebeld 5-6 keer ... naar P.C gereden, dynalogic gebeld... uiteindelijk het volledige order maar laten annuleren. Ik regel vanaf nu alles rechtstreeks via een P.C en niets meer telefonisch of online, stelletje amateurs bij de klantendienst en online dienst.
Hallo ,
Ik zit ook in dezelfde situatie , p20 besteld op 16/04/18 . Deze zou geleverd worden op 17/04/18 , maar jammer genoeg niet gebeurd. Na vele uren aan de telefoon gehangen te hebben met klantendienst en andere diensten nog steeds tot op heden geen gsm .Ondanks de vele beloften van levering . Klantendienst verbreekt ook zomaar de verbinding als het te lastig wordt . Ben het echt kotsbeu om van het kastje naar de muur gestuurd te worden .
Als ik zo zou werken op mijn werk was ik al lang ontslagen .
Heb de hoop al lang opgegeven , abonnement is wel al aangepast. Daar zijn ze wel snel voor
Reputatie 7
Badge +4
Beste, het spijt dit alles te vernemen. Kan je via volgende link het betrokken gsmnummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +4
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 6
Badge +3
Viviane, jouw vraag is meer dan terecht. Ik por de verantwoordelijke nogmaals in de hoop dat er een antwoord komt. Groeten. Jan
Hallo lotgenoten ,
Na vele telefoons ,veeeeeeel geduld en tijd is mijn telefoon dan toch eindelijk geleverd .
Dit is wel de laatste keer dat ik nog iets bestel via proximus .
Ik wens de rest nog een goede afloop toe , groetjes
klinkt dus bekend. 3 * moeten bestellen via de website vooraleer het in orde komt. Dan Dynalogic, die eerst correct een bericht stuurt dat ze binnen 20min er zijn. Juist na, er stond geen jaar bij 😞 en dan lees in commentaar. Ons toestel was stuk, op 20min tijd dus. Volgende kans, u was niet thuis meneer. Hoe ik was niet thuis, ah neen dat is correct, de 2 dochters, mijn echtgenote en ikzelf waren thuis. Ze kunnen met mensen hun voeten spelen, maar dit is erover. Ik dacht dat voor de dochters bijkomende abonnementen af te sluiten. Nu dat gaan we niet doen. En de vrouw haar abonnement bij de concurrentie. Dan weet ik tenminste zeker dat ze met moederdag 2019 haar kado heeft. Of ben ik verkeerd, is moederdag ergens in augustus. Heel spijtig ........
Volgende aflevering. Blijkbaar waren we weer niet thuis. Zitten misschien in het verkeerde dorp te leveren?

Reageer