Beantwoord

Bestelling simkaart en smartphone - geen smartphone

  • 6 March 2023
  • 9 reacties
  • 76 Bekeken

Beste vorig week een bestelling van een nieuw simkaart + Smartphone,

alles ging vandaag worden geleverd,

 

postbode geeft me een grote doos die zeer licht blijkt,

enkel simkaart geleverd,

op de afleverbon staat van h.essers staat er ook enkel simkaart,

geen spoor of nieuws van de smartphone? Geen 2de levering of wat dan ook,

spoortloos,

wat nu?

Bedankt

 

icon

Beste antwoord door Luc.M 6 March 2023, 11:16

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Amaurydc  Graag gedaan :-)

@Luc.M luc Hartelijk dank voor de goede zorgen, 
zeer efficient hier!

bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Amaurydc  Dag, Logistiek heeft gevraagd om het order opnieuw te lanceren ( dit is ondertussen in orde). Het toestel zal je spoedig bezorgd worden. Je zal hiervoor een mail ontvangen met het nieuwe ordernummer is. Toestel is in vooraad. Groetjes en onze excuses voor deze vertraging

Reputatie 7
Badge +3

@Amaurydc  Best even wachten op de feedback van Logistiek 

Inmiddels is de nummer overdracht voltooid, maar dan op de oude gsm :)

kan ik mogelijks toestel in een shop gaan halen?

bedankt!

 

@Luc.M Hartelijk dank, zo gaat het vlot :)

Reputatie 7
Badge +3

@Amaurydc  Ik heb navraag gedaan bij de logistieke dienst. ik laat je later feedback. 

heb ik net gedaan

 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze hier de draad opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reageer