Vraag

Bestelling : R4WEBSHOP014501952

  • 23 June 2022
  • 7 reacties
  • 79 Bekeken

Beste,

 

Zondag 19Juni2022 bestel ik een GSM op jullie website.

Het gaf mij de optie om een voorkeursdatum voor levering te kiezen. Ik koos 22juni2022 omdat het verjaardagscadeau moest zijn.

Op 22juni2022 rond 9h krijg ik een email & een SMS dat het toestel dezelfde dag geleverd zal worden via Bpost.  Nergens een trackingnummer te vinden.  De status van de bestelling bleef de ganse dag, en is nog altijd zo, op “je pakket wordt gemaakt” staan. 

 

Deze morgen heb ik via chat contact opgenomen met jullie en de persoon in kwestie melde dat het toestel vandaag geleverd zal worden maar kon mij geen tracking bezorgen omdat het systeem eruit lag?

Ondertussen heb ik nog niets ontvangen.

 

Kunnen jullie dit aub eens nakijken en bevestigen wanneer ik het toestel ga ontvangen.  Ik begrjip niet goed dat alles bevestigd wordt maar er niets ontvangen wordt.

 

Dank bij voorbaat.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@MrTom123 Ik zie dat de levering is gebeurd op vrijdag 24/06. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@MrTom123 

Bedankt voor de bevestiging en update. Jammer dat er geknoeid werd met de verpakking.
Ze gaan dit bij Proximus  zeker laten onderzoeken bij Bpost. ( Wegens eerdere meldingen over beschadigde verpakking ). Hou dus de verpakking bij en neem er foto’s van.

Tip vul zeker je gegevens aan zoals @Joel M  heeft gevraagd. 

Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld  → sla de wijzigingen op .

Bedankt aan allen voor de reply.  Toestel vandaag ontvangen niet met slag of stoot.  Doos helemaal opengetrokken dat het item er makkelijk uit kon al bij al zat het er toch nog in :)

 

Nogmaals dank voor jullie reply.  

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@MrTom123 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, adres, en ordernummer) aanvullen op uw profiel.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Gewoon ter info:  ik heb gisteren reeds om 15 uur van Bpost de mail gekregen (dag voor de levering ) met  de tracking en vandaag pakje ontvangen, maar het zal wel in regel altijd de dag voordien zijn.

Reputatie 7
Badge +3

@MrTom123  Er is een vertraging bij Bpost ten gevolge de nationale  staking op 20 Juni 2022.

Uit ervaring weet ik dat van zodra je bestelling het distributiecentrum van Proximus in Courcelles (Charleroi) verlaat via hun logistieke partner Essers je een update zal krijgen in My Proximus tussen 20 en 21 uur de dag voor de levering .

Bpost zal je ook een email sturen ( je email adres hebben ze doorgekregen van Proximus)  met de Track&Trace code.  Dit is meestal omstreeks 21 uur de dag voor levering. Hopelijk krijg je de email vanavond in je mail box.

Reputatie 7
Badge +4

In afwachtig van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)

&

cfr andere bereichten op dit forum

 

Voorafgaandelijk aan de dag van de levering X ontvangt u o.a. van Bpost op dag X-1 een tracking code

Reageer