Beantwoord

Bestelling R4WEBSHOP005986844.

  • 27 October 2019
  • 5 reacties
  • 734 Bekeken

Vanmiddag een IPhone 11 met Epic beats abonnement besteld.

Kon dan kiezen voor ophalen in een ophaalpunt of levering thuis, zou dan 28/10/19 zijn.

voor de laatste optie gekozen dan.

Kreeg dan de volgende mail.


Als ik dan nu op de track&trace pagina kijk. 
Krijg ik dit te staan.

Zou dus nu al geleverd zijn bij mijn thuis, terwijl er niets is, wat ook gek zou zijn zo snel én op een zondag.

Ik vind het al heel raar zeker als ik dit allemaal al zie op het forum, daarom ben ik er al zo snel bij.

 

mvg

 

icon

Beste antwoord door tina.b 28 October 2019, 10:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@bijnenslennert Ik zie dat de levering voltooid werd op 28/10/2019. Dit is dus in orde? Groetjes, Antonella

Koerier is om 13u45 vertrokken naar klant nummer 1 vanuit sorteercentrum vermoed ik.

Zou hier leveren tussen 17u15 en 20u15.

Maar is nog steeds niet bij Klant 1 aangekomen, ik ben klant 12. Hij heeft natuurlijk nog tijd genoeg om te leveren hier, maar vind het raar dat er op die 3.5uur nog niets geleverd is.


Hopelijk komt dit goed want heb nog dingen gelezen hier over dynalogic, zogezegd geleverd terwijl het niet is.

ik betaal niet voor niets.

@bijnenslennert

Lennert,

Vreemd, Ik kijk met het  ordernummer via de track en trace van bpost : “je pakje wordt momenteel klaargemaakt voor de afzender”, dus proximus heeft je bestelling ontvangen en zal het nog opsturen.  Aflevering kan ik nog niet terugvinden bij ons.

Duimen dat het spoedig geleverd zal worden.

Groetjes,

Tina

Heb ook al telefonisch contact opgenomen met Proximus en die konden mij vertellen, dat de track en trace van hierboven eigenlijk gewoon betekende dat het pakje bij Bpost is en zij het verder behandelen. Ondertussen ook een mail gehad van Bpost met inderdaad dezelfde melding dat het klaar gemaakt wordt. Zal dus in orde komen ja.

Was gewoon nieuwsgierig te weten wat er was omdat hier dergelijke topics te lezen zijn.

we wachten rustig af.

 

bedankt !

Reputatie 7
Badge +3

@bijnenslennert 

Lennert,

Vreemd, Ik kijk met het  ordernummer via de track en trace van bpost : “je pakje wordt momenteel klaargemaakt voor de afzender”, dus proximus heeft je bestelling ontvangen en zal het nog opsturen.  Aflevering kan ik nog niet terugvinden bij ons.

Duimen dat het spoedig geleverd zal worden.

Groetjes,

Tina

ik weet niet of dit voor proximus ook geldt (afspraken heeft met Bpost) zoals dat er pakje van bol.com op zondag geleverd worden, maar de eigenlijke levering wordt gedaan door zelfstandige verdelers.

Reageer