Vraag

Bestelling R4WEBSHOP004732916


Goedenmorgen, ik heb op 10-06 een ihone xr besteld met abonnement. Betaling direct gedaan. Ik wacht nog steeds.op levering. Mijn oude iphone is stuk en heb dus dringend de nieuwe iphone nodig. Is er al iets meer bekend wanneer deze geleverd gaat worden ? Alvast bedankt

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Goedemiddag Applexr,

Ik vraag het na bij de verzendingsdienst. Je aanvraag werd goed ontvangen, maar blijkbaar is het toestel nog niet verzonden.
spoedig hoop ik je de nodige info te kunnen geven.

Groetjes,
Tina
was een verjaardagscadeau voor 25-06 maar helaas 😡 hopelijk nu zo snel mogelijk maar proximus telt wel lustig het nieuwe abonnement op de factuur terwijl ik er niets mee ben zonder iphone.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Applexr,
Blijkbaar is het toestel wel verstuurd, maar zit de zending ergens vast bij Bpost. Onze logistieke dienst heeft navraag gedaan bij Bpost. Zodra we antwoord hebben, houden we u op de hoogte.
Groetjes,
Antonella
Ik ben benieuwd ? Ik hoop gewoon mijn betaalde iphone eindelijk te ontvangen .
Nog steeds geen iphone xr ??? Moeten ze bij proximus hem gaan halen met een reisduif ? En dan sturen ze je nog van kastje naar de muur. Proximus wees gewoon eerlijk en annuleer deze bestelling en stort mijn geld terug.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Applexr,
Het onderzoek bij onze logistieke dienst en bij Bpost is afgerond. Er werd een nieuw toestel opgestuurd. Deze zou je morgen (05/07) moeten ontvangen.
Groetjes,
Antonella
En krijg ik een nieuwe barcode van bpost om het pakket te volgen ? Ik ben benieuwd .
Reputatie 7
Badge +3
Dag Applexr,
Ik zie dat je het pakketje inmiddels hebt ontvangen.
Groetjes,
Antonella
Iphone is goed ontvangen. Alleen kan ik niets veranderen aan de instellingen van mijn abonnement Mobilus M omdat er nog steeds staat : uw bestelling is in behandeling. Kan dit ook nog in orde gemaakt worden ? vriendelijke groeten en bedankt alvast
Reputatie 7
Badge +3
Dag Applexr,
Na levering van het toestel kan het tot 2 weken duren eer dat een order volledig doorstroomt in onze systemen. Dit is een automatisch proces waar we manueel helaas niet in kunnen tussenkomen.
Groetjes,
Antonella

Reageer