Beantwoord

Bestelling R4WEBSHOP004582137

  • 24 May 2019
  • 8 reacties
  • 437 Bekeken

Hallo, maandag 20/5 gsm met abbo besteld met overname van nummer en stopzegging van huidig abbo. ' en al betaald' Deze zou 21/5 geleverd worden......vandaag 24/5.nog niks gehoord of gezien van jullie??
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 May 2019, 17:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Is er al gekeken waar het probleem
ligt? Dit gebeurd regelmatig zie ik?
Hallo Fever
ik kijk het na en ik houd je op de hoogte van wat er gebeurd.
groetjes
Samantha.
Ok, hopelijk krijg ik vandaag nog een deftig antwoord en ontvang ik spoedig mn toestel?.... Dank
Fever
momenteel staat het order nog in uitvoering.
Ik probeer dit er asap door te krijgen.
Waarom zeggen jullie dan dat hij 21/5 geleverd ging worden? Volgende week zal ik hem waarschijnlijk ook nie moeten verwachten door de feestdag....?
Fever
Het order is niet doorgestroomd zoals het zou moeten en hierdoor is de levering niet verlopen zoals voorzien was.
Ik kan nog geen datum doorgeven. Maar ik probeer dit asap in orde te brengen.
Heb nu nogmaals mn gegevens moeten doorsturen....en ze gaan dit binnen 5 werkdagen verder bekijken....!? Welk klucht is dit eigenlijk.? Mooi begin voor een nieuwe klant....had beter in mn broek gesch.ten. en gebleven waar ik was!
Hallo Fever
Ik heb extra informatie opgevraagd en blijkbaar was de oorspronkelijke identificatie niet correct doorgekomen.
Deze indentificatie is wettelijk verplicht anders kan er sprake zijn van fraude.
Daardoor werd de bestelling on hold gezet en hebben ze nogmaals jouw gegevens gevraagd.

Nu is het in orde en is de levering van het toestel voorzien voor morgen via b-post.