Vraag

bestelling online, tracking

  • 8 September 2021
  • 6 reacties
  • 677 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties

Ik bestelde een telefoon op de online proximus shop, bij plaatsen van de bestelling kreeg ik een leverdatum van 08/09. Vandaag kreeg ik een mailtje van proximus om me eraan te herinneren dat de telefoon vandaag dus geleverd wordt, maar er kwam niemand langs. Is er geen track and trace bij jullie online aankopen?

 

Edit: bestelnummer toegevoegd aan mijn profiel in veld ticket.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

In principe krijgt u van Proximus een leverdatum (via Bpost); vervolgens krijgt u een e-mail van Bpost met tracking code Bpost dat Proximus Bpost een pakje gaat bezorgen (maar dat ze het nog niet hebben) en vervolgens krijgt u van Bpost een e-mail de dag dat uw pakje gaat geleverd worden (“in uitreiking”)

 

Edit Proximus medewerkers komen normaal pas vanaf morgen terug langs op dit publieke forum; zet best al uw webshopbestelnr in het veld ticket van uw forum login profiel mocht dit nog niet het geval zijn (enkel zichtbaar aldaar voor Proximus)

Bedankt voor de tip. Nodige info aangevuld.
Wel ja, er zijn geen geen bpost mails. Alleen kreeg ik vandaag een mail van do-not-reply@proximus dat de bestelling vandaag geleverd wordt. Zonder tracking is het moeilijk te zien wat de status is.

 

tracking krijg je van Bpost

Net mail van bpost gekregen met tracking. Wordt morgen geleverd.
Ik ben heus niet ongeduldig, alleen verliep de info rond de bestelling niet goed. Proximus geeft aan dat er vandaag geleverd wordt, maar van bpost nog geen spoor. Uiteindelijk zonet een eerste mail van bpost dat de bestelling morgen geleverd wordt.

via het trackingnummer kan je nu het verder verloop van je pakje volgen

Reputatie 7
Badge +3

@lva  Heb je de bestelling inmiddels ontvangen? Zo niet, stuur je dan even het bestelnummer door voor verder nazicht? Groetjes, Antonella

Reageer