Vraag

bestelling oneplus7t pro

  • 24 October 2019
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Ik heb 2 weken geleden de oneplus7t pro besteld via de online diensten om hem op releasedatum te kunnen ontvangen. Echter werd de eerste bestelling door een fout in het systeem en moest deze opnieuw bestellen en nog eens betalen. De eerste bestelling word teruggestort na 14 dagen werd gezegd. Op de leverdag krijg ik bericht dat deze niet meer beschikbaar zijn door te groot succes.

 

Een dag later kan ik datum kiezen voor wanneer de levering plaatsvind, maar ze stuurden dit op naar een adres van meer dan 10 j geleden( waar toen het gsm nr actief werd) maar niet op het leveradres( waar ik nu woon) ik heb daar 3x voor gebeld, kreeg steeds verkeerde mails van bevesteging en werd alsog ook nog verkeerd opgestuurd. 

 

Ik bel daar opnieuw voor en na de bevesteging van opnieuw verstuurd te zijn heb ik na 3 dagen nog altijd geen bevesteging gekregen van verzonden product.

 

Dit is echte slechte service en tijdverspilling, graag had ik gezien wat jullie konden doen voor dit voorval.

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Kevin tytgat Hiervoor is een dossier in behandeling bij de bevoegde dienst. Ik heb het dossiernummer toegevoegd bij je profielgegevens. Een dossierbeheerder contacteert je zo spoedig mogelijk. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Kevin tytgat 

Kevin,

de dossierbeheerder heeft je gecontacteerd 24-10

Toestel werd inmiddels correct afgeleverd ?

Groeten,

Tina

Nee nog altijd niet

Reputatie 7
Badge +3

@Kevin tytgat 

ik heb het vernomen via de dossierbeheerder.

Excuses.

hij doet zijn best om dit in orde te krijgen.

groeten,

Tina

Reageer