Vraag

Bestelling/omzetting naar Promo Huawei P20Lite

  • 7 June 2018
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

11/5/2018: contact via "Chat":
Vraag info over Promo "Abo+data+smartphone":
-> Huawei P20 Lite @ €9, mits domiciliëring.

Zelf de domiciliëring i.o. gebracht via MyProximus.
Medewerker registreert alles, ook bestelling toestel Huawei P20 Lite -> blauwe kleur.
Medewerker vraagt mij om aantal dagen geduld owv verwerking domic.


17/5/2018: contact via "Chat": (medewerker Freya):

Vermits status vr de betaling van GSM-factuur ondertussen correct is veranderd (MyProximus) contacteer ik met vraag of bestelling OK en geregistreerd is.
Medewerker kan geen info verstrekken en vraagt om telefonisch contact te nemen.

18/5/2018: contact via 0800:

Medewerker meldt mij dat er géén bestelling geplaatst is.
Ik geef toestemming om omzetting abo en bestelling in orde te brengen, énkel en alleen als mijn initiële vraag, (blauwe P20 Lite), mogelijk is.
Ik meld duidelijk erbij dat indien dit niet mogelijk is, de registratie en bestelling niet doorgaan én mijn domicil.-opdracht dan ook dient te worden verwijderd.

Hij bevestigt mij evenwel de registratie van de Promo, mét Huawei P20 Lite blauwe kleur.

Ik ontvang eveneens een referentienummer:
34133958
Wat de bestelling/aanvraag vermoedelijk moet bevestigen.
Medewerker vraagt mij om 48h geduld te oefenen, waarna mij via mail alle verdere info zal worden doorgestuurd.

23/5/2018 contact via Mail: al het bovenstaande werd doorgestuurd met vraag tot info/status
23/5/2018 bevestiging mail met refertentienummer: 34181633

25/5/2018 nogmaals "bevestiging van ontvangst mail": "Binnen 10 werkdagen antwoord"

4/6/2018 contact via 0800:
Medewerker: "Order is blijven hangen mijnheer. Ik maak 'n ticket aan zodat dat onmiddellijk kan doorlopen. Binnen 3 dagen is dat i.o."
Mijn opmerking: "Dus dat betekent tegen eind deze week bij mij?
Medewerker: "Klopt, donderdag of vrijdag in uw bezit."


7/6/2018, 10h23 inkomende oproep van "02/235 40 00":
-> niet kunnen opnemen -> heeft geen bericht nagelaten

7/6/2018, contact met 0800:
Medewerker kan énkel tel. contact van 18/5 terugvinden.
De registratie werd evenwel afgesloten/stopgezet owv "het niet ontvangen van een ondertekend document".

-> Op de vraag waar alle andere contacten met PX niet geregistreerd werden: onbeantwoord

Medewerker legt uit dat registratie alleen mogelijk is met ondertekend document.
-> Hoe het komt dat ik na 4 weken geen énkel document heb ontvangen: onbeantwoord

-> Waarom 02/235 40 00 gebeld heeft: onbeantwoord

Feit:
Wat ik zelf heb omgezet (nl. van factuur naar domicil.) is het énige wat in orde is!!!
Heb medewerker gevraagd om voorstel te doen ter compensatie; kon daar niet op ingaan.
Kon énkel opnieuw de volledige registratie van de promo optekenen.

1 maand... voor 'n simpele promo, van 9€...
Er moet zelfs geen abonnnementswijziging gebeuren...

+10 jaar PX-klant... Tijd om de andere spelers op de telecom-markt 's te ontdekken...?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Tom, kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik verder na wat we voor je kunnen doen. Groetjes Freya
Na 10 jaar trouw te lid te zijn geweest van de 'grootste, beste en leukste telecom-familie van het land", heb ik echter vandaag de scheidingsprocedure moeten opstarten.

Ik wil iedereen van het PX-team bedanken, in het bijzonder de medewerkers van de afdelingen "Chat", "Mail" en "0800".
Hoewel ze alle 3, vermoedelijk, onder de gezamenlijke noemer 'Helpdesk" vallen, wil ik hen bij deze toch apart vermelden.
Mijn ervaring zoals in vorige post beschreven, leert mij dat ze alle 3 onafhankelijk van mekaar aan gegevensverwerking doen.

Vandaar, mijn dank voor
- de tomeloze inzet, vooral tijdens de laatste 4 weken
- het bezorgen van de juiste info/documenten
- de opvolging van de registraties ( meervoud )
- de sterkte van de toegepaste hands-on mentaliteit
- de vele reacties, 'steunbetuigingen' en niet aflatende stroom van geboden oplossingen


...het eindfactuur zal vermoedelijk véél sneller en correcter behandeld worden...tenzij men mij daar ook 4 weken uitstel toekent...🤔

Tot binnen 2 jaar...? Wie weet...
" T. out" 😎
update:

Het Proximus Team 18 dagen geleden (=11/6/2018)
Dag Tom,
Wat is de vraag eigenlijk?
Wat bedoel je met ?... ..er staat een IN en TV-abo (met opties) @ €75,90 op het spel...
Mvg. Wilfried


--------------------------

TomVH 18 dagen geleden
G'middag.

De énige vraag die mij sinds 11/5/2018 bezighoudt is:
"Hoe komt het, verwijzend naar de opgelijste info en data in post, dat op geen enkele manier er niemand in geslaagd is om de eenvoudige bestelling/omzetting te plaatsen..?

Hoe het komt dat, àls de registratie wél i.o. zou zijn, maar het 'systeem' er (verschillende keren) niet in slaagt om de voltooiing ervan te doen, er niemand in staat is geweest om ook maar 1 enkele keer zélf initiatief te nemen en de situatie op te volgen,en vooral in de eerste plaats te communiceren..?

Want nadat ik telkens zélf contact heb opgenomen, en telkens met voldoende tijdsmarge qua verwerking rekening hield, is er pas dàn ook effectief 'iets' gebeurd.
3x is er 'iets' gebeurd, 3x is er 'iets' misgegaan, maar het meest frappante:
3x heeft men mij uitdrukkelijk beloofd/gerustgesteld dat alles i.o. ging komen...
en uiteindelijk... is er 3x niets gebeurd... letterlijk!

Wacht trouwens ook nog altijd op die reply van afdeling "Mail";
..."het antwoord binnen de 10 werkdagen" is ook 'uitgesteld' blijkbaar...

24h na het laatste contact met "0800", heeft de concurrentie mijn 'probleem' opgelost.

Na het "doofstom débâcle" van voorbije week, bekijk ik de opties voor mijn lopend abo 'IN & TV' (samen aan €75,90).

Correctie: 'doofstom', uitgezonderd de 2 tevredenheidsenquête-mails... die ik ontvang, nadat..er niets o.k. was.

MVG, Tom


---------------------
29/6/2018:

Het lukt blijkbaar niet en vermoedelijk zal het ook totaal niet lukken om ook maar 1 iemand bereid te vinden om op de eenvoudige vraag te antwoorden.

Het lijkt er dan ook op dat PX het totaal geen prioriteit vindt om te 'telecommuniceren'.
Wie niet ver zoekt, vindt hiervan meer dan voldoende voorbeelden op het forum.

Het mobiel abo is al geschrapt.
..en zoals aangekondigd: "de rest" volgt binnen enkele dagen.

Wat we allemaal willen, maar niet altijd krijgen:
Respect betekent oorspronkelijk 'omzien naar', en geeft aan dat iemand rekening houdt met een ander persoon etc.

Reageer