Vraag

bestelling nooit geleverd (bpost) - geld toch van mijn rekening ?

  • 21 September 2020
  • 5 reacties
  • 337 Bekeken

ik heb een telefoon besteld via jullie webshop

dit staat als "afgeleverd" maar de bestelling werd nooit geleverd
bpost weet dit en is een intern onderzoek gestart
ik kan blijkbaar zelf geen klacht indienen want jullie moeten dat als leverancier doen (?)
Ik krijg dus geen nieuws waar mijn pakket momenteel is, hoewel het betaald is
Dit kan nog een tijdje duren, heb ik de indruk, dus wat mij betreft is dit een bestelling waar ik geen behoefte meer aan heb
Ik koop online wel een ander toestel of ga naar de winkel

wat moet ik nu doen ? het geld is van mijn rekening, bpost heeft niet geleverd en geeft dat ook toe, maar ik kan geen klacht indienen want jullie moeten dat doen ? maar bpost heeft het toch als “afgeleverd” genoteerd, hoewel ze toegeven dat dat een vergissing was, en blijkbaar hebben jullie het ook zo doorgekregen

Hoe kan ik zo mijn geld terugkrijgen ?

bpost = slechte service.  Al 4x naar de klantendienst gebeld en veel beloftes gehoord maar niemand belt mij terug en niemand kan mij helpen

 

een ontevreden klant

 

 


5 reacties

in afwachting van een reactie van een proximus forummedewerker, ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@Mannuel Je kan dit doorgeven aan en navragen bij de bevoegde dienst door gebruik te maken van dit webformulier:

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_my_online_order/particulieren/r-orphans/forms/mijnonlinebestelling.html

Mijn excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Antonella

op 28/9 bericht gekregen dat ik door jullie terugbetaald zou worden.

Ik wacht nog altijd.

Kunnen jullie dit eens dringend bekijken, aub ?

 

groeten,

  Mannuel

ik heb aan jullie en aan bpost gemeld dat ik niet ontvangen heb en tweemaal klacht ingediend.

Toch staat het pakje als ‘geleverd’ in mijn bestellingen (?)

ondanks de belofte van terugbetaling “binnen 10 dagen” wacht ik nog steeds op mijn geld.

Graag een snel antwoord en afhandeling van dit dossier.

bedankt 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mannuel dossier 46692508 is in behandeling bij de achterliggende dienst, die dit nakijkt en je verder zal informeren. Groetjes, Heidi

Reageer