Vraag

Bestelling Nokia 8

  • 27 January 2018
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

We zijn reeds jaren klant bij Belgacom/Proximus. Tot mei ll hadden we combinatie van Tv + internet + vaste lijn en een apart gsm abonnement ( ...682) Ingevolge verbouwingen stopten we het abonnement van tv internet en vaste lijn. Het gsm-abonnement bleef behouden. Om tijdens verbouwingen bereikbaar te zijn kocht mijn man een smartphone met abonnement. Bij afwerking verbouwingen gingen we naar proximuswinkel om TV + internet + vaste lijn opnieuw aan te sluiten. De verkopen stelde voor om ook beide gsm toestellen in pack te steken wat goedkopen zou zijn. Kennelijk werd dit volledig verkeerd ingevoerd wat sinds dan aanleiding geeft tot allerhande problemen. Bij opname van smartphone van mijn man in pack werd in eerste instantie verbrekingsvergoeding voor abonnement aangerekend. Dit werd na veel over en weer gebeld te hebben geregeld. Wat echter niet werd aangepast was de verkeerde startdatum van de aflossing van deze smartphone (aankoop mei werd verkeerdelijk geregistreerd als aankoop bij opname in pack. Ik probeer nu sinds 2/1/2018 mijn oude nokia te vervangen door een nokia 8 doch door de verkeerde startdatum van de smartphone van mijn man wordt deze bestelling geblokkeerd. Ik word door de klantendienst steeds afgescheept met mededeling dat ik ga opgebeld worden. Aanbieding van nokia 8 loopt echter maar tot woensdag. Hoe wordt dit opgelost ?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste Fabie, het spijt me dit te vernemen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 in privébericht het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya

Reageer