Beantwoord

bestelling met bestelnummer R4WEBSHOP008035027

  • 7 August 2020
  • 7 reacties
  • 483 Bekeken

Beste

Ik heb afgelopen zaterdag een bestelling gedaan via een promotie "gsm met abbonnement". Ik heb geen mail gekregen met de bevestiging van de bestelling en ook staat er niks in "mijn bestellingen" in mijn Proximus account.

Na  lang bellen naar jullie klantendienst heeft iemand mij hiervan het contract via mail doorgestuurd die het bestelnummer bevat en de overeenkomst tussen mij en Proximus van ontvangst van mijn gsm in ruil voor het aangaan van een abbonnement. Ik heb hier verder niks meer van gehoord en ik krijg niemand meer vast via telefoon en heb ondertussen al drie formulieren ingevuld met mijn klacht\vraag. 

het geld is alreeds van mijn rekening afgegaan en aangezien ik wel een bestelnummer heb zou dit ergens moeten bestaan. Alleen heb ik hier geen mogelijkheid om mijn pakket op te volgen. Zou iemand hier mij kunnen mee helpen?

Met vriendelijke groeten

Ben Brullemans-Verdeyen

 

icon

Beste antwoord door HeidiE 10 August 2020, 14:05

Bekijk origineel

7 reacties

Bedankt voor de moeite alvast!

Reputatie 7
Badge +3

@Ben Brullemans-Verdeyen Na onderzoek blijkt dat uw bestelling niet correct verwerkt werd in onze systemen door een technische fout, mijn excuses hiervoor. Er wordt nog verder nagekeken hoe dit is kunnen gebeuren zodat deze fout in de toekomst kan worden vermeden. Helaas kan deze bestelling niet worden geleverd. Daarom zal het betaald bedrag worden teruggestort. Groetjes, Antonella

@Ben Brullemans-VerdeyenNa onderzoek blijkt dat uw bestelling niet correct verwerkt werd in onze systemen door een technische fout, mijn excuses hiervoor. Er wordt nog verder nagekeken hoe dit is kunnen gebeuren zodat deze fout in de toekomst kan worden vermeden. Helaas kan deze bestelling niet worden geleverd. Daarom zal het betaald bedrag worden teruggestort. Groetjes, Antonella

Beste, 

Heel hard bedankt voor uw snelle hulp en inzet. Ik ben zeer blij dat ik hier uiteindelijk een antwoord kreeg op mijn vraag en degelijk geholpen werd.

Met vriendelijke groeten

Ben Brullemans-Verdeyen

Reputatie 7
Badge +3

@Ben Brullemans-Verdeyen Dat is heel graag gedaan. Het bedrag staat in de loop van volgende week terug op je rekening. Groetjes, Antonella

Dit heb ik zojuist gedaan.

Reputatie 7
Badge +3

We vragen het nu na bij de bevoegde dienst en informeren je zo snel mogelijk!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Ben Brullemans-Verdeyen zou je in je profiel het klantnummer in kwestie kunnen aanvullen voor nazicht? Groetjes, Heidi

Reageer