Vraag

Bestelling Iphone SE 2020

  • 19 May 2020
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Beste,

 

Op 4 mei 2020 heb ik een iPhone SE besteld met een abbonement erbij. Tot op de dag van vandaag zie ik bij mijn bestelling staan ‘je pakket wordt klaargemaakt’ en dat het voltooid is. Ik heb ook nog geen mail gekregen waarin ik de éénmalige kost kan betalen. Ik heb hiervoor al meerdere keren gebeld én naar de winkel geweest. Telkens werd ik doorgestuurd en gingen ze dit onderzoeken en mij contacteren. Ik heb nog steeds niets gehoord. Ik vind het heel jammer dat je als klant zo lang moet wachten en telkens doorverbonden wordt en uiteindelijk niet geholpen wordt. Ik heb bij mijn laatste gesprek voorgesteld om mijn order te annuleren en het opnieuw te bestellen in de winkel want telefonisch gebeuren er te veel fouten maar mijn voorstel wordt ook nog ‘onderzocht’. Zelf weet ik niet meer wat ik nu nog meer kan doen om dit te proberen oplossen. Zo lang wachten en geen vooruitgang zien vind ik echt niet kunnen.

 

Klantennummer: 621473***

Bestelnummer: R000000110000ESOPF


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Rania Al Dagma , IT-ticket IM10665702 is hiervoor in behandeling. De dossierbeheerder zal je verder op de hoogte houden. Groetjes, Heidi

Dag @Rania Al Dagma , IT-ticket IM10665702 is hiervoor in behandeling. De dossierbeheerder zal je verder op de hoogte houden. Groetjes, Heidi

 

Kan ik dit ergens zelf ook opvolgen?

Reputatie 7
Badge +3

Nee, dit ticketnummer niet. Ik denk dat dossier 45186911 in MyProximus of in je app staat, dit kun je wel raadplegen, maar in principe volgt de dossierbeheerder alles op. Grt, Heidi

Reageer