Vraag

Bestelling Iphone 6s


Beste ,

Ik ben nieuwe in de wereld van Proximus met mijn eerste bestelling op 31/05.
Door de verlofdag is van 1/06 is de bestelling hoogstwaarschijnlijk verplaats naar een andere datum.

De bestelling zelf was aan een IPhone 6s met een abonnoment vanaf €9 met referentie nummer : R000000110000B87KV-1

Die ik niet op bpost kan traceren btw :/

Er zou ook een e-mail voor het overdragen van nummers naar een nieuwe SIM kaart die ik erbij heb gevraagd , dat ik nog steeds niet gekregen heb.


Mvg
Franck

This topic has been closed for comments

11 reacties

Hey Franck
Ik kijk dit voor je na en kom asap bij jou terug. :)
Groetjes
Samantha
Bekeken and approved 🙂
Franck
Blijkbaar zijn jouw identiteitsgegevens niet volledig doorgekomen, waardoor jouw aanvraag nog niet is goedgekeurd.
zou je kunnen een kopie van jouw identiteitskaart kunnen doorsturen naar doc@proximus.com?
Eens ze dat ontvangen hebben, kunnen ze het order verder laten gaan en de levering in orde brengen.
Oh dat zou ik vergeten hebben . Ik heb het ondertussen al gestuurd.

Ik zie in hun automatische antwoord dat het 5 werkdagen zal duren

Dat zou dan voor volgende week zijn.
ja, dat is tot 5 werkdagen afhankelijk van het aantal aanvragen natuurlijk. :)
nog even geduld, maar het komt in orde.

En als je nog vragen heb, zeker een seintje geven.
De identificatie is in orde 🙂
Niet veel van geloven ze houden mij al aan de lijn van 17mei omda ze het simkaartnr zogezegd ni hadden heb ik terug een bestelling moeten doen weer 199 betaald en omda ik zelf naar klantandienst hen gebel voor de track en trace code wisten ze me weer te zeggen da er een fout was ingevuld wat zekers en vast ni was en dus ben ik maar naar de winkel gegaan en was alles op 5min in orde na weer 199 te betalen dus ik wacht al van 17mei op mijn terugbetalingen informeer bij verdere problemen zekers via test aankoop
Hallo Danny Steemans
Je hebt meerdere betalingen gedaan? En je wacht al van 17 mei op een terugbetaling?
Dat zou effectief niet mogen...
Als je je gegevens aanvult op je profiel, dan kan ik eens kijken als je wilt.
Groetjes Samantha
Beste ,

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelling van 31/05

Mvg
Franck
Hey Franck
Het order staat helaas nog in uitvoering, dus ik vrees dat het order is geblokkeerd. :(
Ondertussen heb ik hiervoor een technisch dossier opgemaakt om dit op te lossen.
Ik houd je op de hoogte.
Okee danku wel 🙂