Beantwoord

Bestelling iphone


Heb op 31/5 iPhone Xs besteld en betaald.Maar heb daar geen bevestigingsmail van gekregen.Door fout in het systeem(tijdens betaling) , kreeg ik melding dat ik het later terug moest proberen.Winkelmandje was wel leeg gemaakt.Het geld is wel van de rekening gegaan.Heb dan op 31/5 gebeld naar klantendienst voor informatie en daar hebben ze een dossiernummer aan gemaakt.38877011.Nadien nog informatie via chat gevraagd.Daar melden ze dat het 10 dagen kan duren.Dit ving ik buiten porportie. Heb die telefoon dringend nodig.Zou zo spoedig mogelijk die telefoon willen ontvangen of men geld terug gestort krijgen.
Vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 June 2019, 15:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Ter uwe info: Pas maandag komen de Proximus medewerkers terug langs op het forum om je hierbij verder te kunnen helpen.
Hallo Pat.sarens
Kan je mij via een privébericht (klik hier) het rekeningnummer sturen waarmee je de betaling deed?
Dat maakt het iets gemakkelijker om de betaling op te zoeken.
Groetjes
Samantha
Hey Samantha,
Weet jij al iets meer over de bestelling van mij. Morgen al een week geleden. Help het misschien dat ik naar Proximus center ga . Op de chatroom zeiden ze van niet.
Vriendelijke groeten
Patrick
Hey Patrick
Ik heb het nagevraagd bij onze financiele dienst.
Juist nog wachten op een antwoord.
Goh... de winkel gaat niet meer info kunnen geven hoor.
Dus gaat dit niet helpen, het enige wat ze kunnen doen is het dossier raadplegen of een nieuw aanmaken.
Ik houd je sowieso op de hoogte.
Hey Samantha, begrijp echt niet waarom dit zolang moet duren. Als wij ons rekening niet hebben betaald krijgen we twee dagen later al bericht voor te betalen. Nu is er een gsm betaald een week geleden en weet nog altijd niks. Hoe moet dit verder. Heb klantendienst gebeld, via de chat en dit forum gecontacteerd met als resultaat nada. Zal wel laatste keer zijn dat ik iet bestel bij Proximus
Vriendelijke groeten
Patrick
In attachment,bewijs dat er betaald is.
Hey Samantha,weet je al iet meer? Je hebt een dossiernummer, en een betalingsbewijs.We zijn ook al 10 dagen verder.En ik ben precies niet de enige bij wie dit gebeurd.
Vriendelijke groeten
Patrick
Louter Ter info: morgen pas komen de proximus medewerkers terug langs op het forum.
Hey Samantha,
in bijlage afschrift van bank
Ben al jaren klant bij Proximus. Doe eenmaal een bestelling voor gsm. Dit loopt fout op de site , betaling wel gebeurd. Wacht nu al 12 dagen op een rechtzetting van dit probleem. Die betaling moet toch op die tijd opgespoord zijn in deze digtale wereld. Moet ik dan na al die jaren trouwe klant over stappen naar de concurrentie??Men neemt gewoon niet meer de moeite om te antwoorden.
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Pat,

Mijn collega heeft zonet nog een reminder verzonden naar de bevoegde dienst om meer informatie betreffende deze betaling te mogen ontvangen. Op heden wachten we echter nog op hun feedback.

Groetjes IngeDC
Met alle respect.Maar dit is de mensen aan het lijntje houden.12 dagen er over doen om een betaling te controleren.Heb trouwens ook het bankafschrift bij ingesloten.Zou graag hebben dat alles naar behoren geregeld word.Gaat hier wel over 649€.
Groeten
Nog altijd geen oplossing in zicht?Zou graag men geld terug gestort krijgen.Dit begint echt op oplichterij te trekken , vermits ik nog zo'n situatie's gelezen op dit forum.
Groeten en wachtend op antwoord
Patrick
Omdat alles moest nagekeken worden door onze financiële dienst, logistieke dienst en de webshop, heeft het even geduurd, mijn excuses hiervoor.
De betaling is teruggevonden, maar door een technisch probleem via de website is het uiteindelijke order niet doorgestroomd naar de logistieke dienst.

Daardoor is er geen bestelling opgemaakt en werd niets geleverd.
Dit is geen oplichting, maar een technisch probleem.
Ondertussen heb ik de aanvraag gedaan om het geld asap terug te storten.
Je zal dit dus op jouw rekening zien verschijnen.