Vraag

bestelling iphone 14 pro max geannuleerd door proximus

  • 29 September 2022
  • 18 reacties
  • 271 Bekeken

Korte schets,

bestelling geplaatst en betaald op 14/09. Enkele dagen later telefoon van Proximus dat mijn bestelling geannuleerd word en ik mijn geld terug krijg. 
 

ik heb de betaling gedaan in combinatie met kortingsbonnen ter waarde van 400€. Enkele dagen later krijg ik het rest bedrag terugbetaald maar de 400€ ontbreekt. 
heb al meerdere keren contact gehad met de klantendienst en er zou blijkbaar een dossier zijn. Ze zeggen me dat iemand contact met me zal opnemen maar dit gebeurt dus niet. 


18 reacties

Dat meen je niet...

Zoals je misschien op het forum al hebt kunnen zien zijn we met vele die een probleem hebben met levering van de iphone 14 pro max. We zijn nog steeds wachtende maar niemand die antwoord en als we zelf contacteren dan zeggen ze dat dit niets uitmaakt.

Wat ze bij u hebben gedaan bestaan ook geen woorden voor. Zelf besloten om het order te annuleren maar dan de 400 euro niet mee rekenen. Ik schrik elke dag een beetje meer hier.

Reputatie 7
Badge +3

@BartH  Is het mogelijk wat meer juiste info te geven onder je profiel zodat ik voor deze vraag een dossier kan aanmaken? Dank je wel alvast

Mensen, weet er iemand al meer omtrent onze bestellingen???

ik heb deze middag weer eens gebeld die ene zei er is wel en probleem , je hebt je bestelling niet aangekregen….. ging hy kijken zei hy betaling ontbreekt handtekening ontbreekt….

hy zou me terug bellen 3x raden niemand gebeld !

nu juist terug gebeld zei en andere neneeee je bestelling staat hier betaald enal, maar is al geleverd😡 nu zei ik hem of hy dit meende en dat die andere zei dat mijn bestelling zou geannuleerd worden en ik mijn geld zou terug krijgen heeft hy mij op mute gezet en wou hij niet meer antwoorden😡😡😡😡😡

wat moeten we nu doen?? Ze blijven maar zeggen we gaan dossiers opstellen klacht neerleggen maar als je dan terug belt dan weten ze zelf niet dat je al contact hebt gehad met en andere collega!!!

zooo onprofessioneel 

Reputatie 7
Badge +3

@Najima Ik begrijp volkomen uw ongenoegen en zou waarschijnlijk zelf ook zo reageren.Ik heb dossier 51354920 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst om dit alles recht te zetten.Zij zullen dan zelf terug contact met u opnemen.Alvast oprechte excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel.

En hoe zit het met mijn dossier? Nog steeds geen contact gehad van proximus

Reputatie 7
Badge +3

@BartH Kan u uw profile aanvullen met uw klantgegevens(klantnr,  naam, adres enz.).Dan kan ik uw dossier opvragen.Groetjes,Joel

Heb u pm gestuurd aangezien volgens mijn profiel alle info ingevuld is 

Reputatie 7
Badge +3

@BartH Ik heb uw dossier 51290152 nagekeken.Dit is afgesloten met volgende mededeling door de dossierbeheerder : order werd gedaan via R4WEBSHOP015433520  maar is automatisch geannuleerd systeem.

 23/09/2022 klant ook op de hoogte gebracht  op gsm dat de terugbetaling word gedaan.Men gaat u dus het bedrag terugstorten omdat er geen bestelling meer in  het systeem stond.Excuses alvast voor het ongemak/verwarring.Groetjes,Joel

@BartH Ik heb uw dossier 51290152 nagekeken.Dit is afgesloten met volgende mededeling door de dossierbeheerder : order werd gedaan via R4WEBSHOP015433520  maar is automatisch geannuleerd systeem.

 23/09/2022 klant ook op de hoogte gebracht  op gsm dat de terugbetaling word gedaan.Men gaat u dus het bedrag terugstorten omdat er geen bestelling meer in  het systeem stond.Excuses alvast voor het ongemak/verwarring.Groetjes,Joel

Dit kan toch niet dat ze alle bestellingen zomaar annuleren???

zou je aub ook eens willen zien hoe het zit met die van mij?

Reputatie 7
Badge +3

@Najima Ik heb doorgegeven aan de bevoegde dienst dat ze uw betaling moeten linken aan de nieuwe aanvraag.Dan kan deze verder verwerkt worden voor levering.De dossierbeheerder gaat u hierover verder op de hoogte houden.Groetjes,Joel

Beste, het probleem is dat ik een bedrag heb terug gekregen maar niet het volledige bedrag. Ik heb voor 400€ aan kortingen gebruikt en die heeft Proximus gehouden. Er ontbreekt dus 400€

Reputatie 7
Badge +3

@BartH Ik heb de dossierbeheerder van uw gesloten dossier 51290152 juist een mail gestuurd om u hierover terug te contacteren.Deze kan dan alles samen met u opnieuw overlopen.Groetjes,Joel

Ben benieuwd 

Reputatie 7
Badge +3

@BartH Deze is wel pas terug aanwezig vanaf maandag 3/10/22.Groetjes,Joel

Weeral niemand gebeld

Reputatie 7
Badge +3

@BartH 

nog eens nagevraagd via de coaches, ook hoe we de kortingsbonnen kunnen laten recupereren.

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag @BartH kun je ons de de vouchercode(s) die je hebt gebruikt bezorgen? Groetjes, Heidi

Codes via pm gestuurd

Reageer