Vraag

bestelling galaxy A71

  • 4 May 2020
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Ik heb een uurtje geleden via een medewerker telefonisch  een abonnement van smartphone stopgezet waarbij ik de restwaarde van het toestel zou betalen. Hierover zou ik een mail ontvangen. Niets ontvangen. 

Ook heb ik een nieuw toestel besteld via deze medewerker. Een Galaxy A71 silver. Ook hierover heb ik nog steeds geen mail ontvangen. 

Is deze bestelling nu geplaatst? Want ik vind hierover ook niets terug in MY proximus.


4 reacties

Je verwacht dit wel heel snel. 

Je moet denken dat het niet de ideale tijden zijn nu en dat er dus ook een enorme drukte is. 

Wij wachten met ons bedrijf al een aantal maanden op onze nieuwe gsm's doordat er een fout is bij het IT gebeuren en ze dit precies niet opgelost krijgen. Het is vrij normaal dat het langer duurt dan 1 uur. Dus best gewoon nog even geduldig zijn ;-) 

 

Er was idd een fout opgetreden en de bestelling was geannuleerd. Waarom wisten ze  niet. Als ze zeggen dat je binnen de 10 min een mail zal ontvangen om de restwaarde te betalen, verwacht ik dat ook. Ook een bevestigingsmail van bestelling duurt niet zo lang.

Ik heb enkel een mail ontvangen om mijn winkelmandje verder te zetten en te vervolledigen. Wanneer ik dit doe, treed er een fout op en is mijn winkelmandje plots leeg. 

wacht gewoon af tot iemand van proximus dit even verder natrekt als ze hier langskomen.

Reputatie 7
Badge +3

@Ilse1987 De bestelling is correct ingevoerd en de mails zijn verstuurd. Heb je ook gekeken bij de spam of ongewenste mails? Via de link dat ik je privé ga sturen, kan je de bestelling online opvolgen.

Groetjes,

Antonella

Reageer