Vraag

bestelling en levertijd?

  • 12 October 2021
  • 9 reacties
  • 268 Bekeken

Order Number: 
R000000110000K2WUU
Beste, ik heb een gsm besteld met bovenstaande ordernummer. Maar ik heb geen bevestiging e-mail ontvangen. Evenmin info over leveren. Als ik mijn order online kijkt, staat de orderstatus altijd “wordt klaar gemaakt.” Ik wil weten is dit gsm op voorraad of dit is gewoon een pre-order? Moet ik wachten tot de toestel op voorraad zijn? Dan zal ik  bevestigen e-mail kregen?  Ook de levering adres op de orderstauts pagina is niet volledig. Ik zie geen bus nummer. Maar misschien in je system van logistiek staat wel? Maar met de billing adress zie ik wel volledig adress met bus nummer. Laat me het weten of hoe long zal deze doorlopen met de bestelling. Als dit te lang moet wachten, dan zal ik de bestelling annuleren,  Ik koop ergens anders waar ze die gsm op voorraad hebben.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Jun4747 Er bestaat een IT-exceptie op deze bestelling in ons orderingsysteem. De behandeling van het order zal worden gedaan door een specifiek team binnen 3 werkdagen. Mocht je tegen eind deze week nog niets hebben gehoord, laat ons dan zeker iets weten. Groetjes, Antonella

@Jun4747 Er bestaat een IT-exceptie op deze bestelling in ons orderingsysteem. De behandeling van het order zal worden gedaan door een specifiek team binnen 3 werkdagen. Mocht je tegen eind deze week nog niets hebben gehoord, laat ons dan zeker iets weten. Groetjes, Antonella

tot nu toe nog steeds geen nieuws over deze bestelling.

Reputatie 7
Badge +3

@Jun4747 Ik heb de bestelling nagekeken en er is spijtig genoeg nog geen stock toegekomen.Van zodra de stock er is gaat men u hiervan inlichten om de levering te regelen.Excuses alvast dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

@Jun4747 Ik heb de bestelling nagekeken en er is spijtig genoeg nog geen stock toegekomen.Van zodra de stock er is gaat men u hiervan inlichten om de levering te regelen.Excuses alvast dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

dank u voor uw antwoord.  gisteren of twee dagen geleden was de gsm voor een korte periode weer op voorraad (deze stond op uw website).  Ik heb het vier dagen geleden besteld.  nog steeds geen voorraad.  Ik begrijp het niet, moet je niet eerst de oude bestelling uitvoeren en dan nieuwe bestellingen aannemen?  als dit te lang duurt, wil ik deze bestelling annuleren.  reserveer het ergens anders.

Reputatie 7
Badge +3

@Jun4747 Vanaf het ogenblik dat er toestellen binnenkomen is dat zichtbaar op de site.Maar eerst worden de oude orders voorzien en pas daarna de nieuwe bestellingen.Groetjes,Joel

Ik heb contact opgenomen met uw collega's via MyProximus-chat.  en callcenter gisteren, eerste collega vertelde me over de betalingsmail die ik nooit heb ontvangen.  en  van het callcenter vertelde me ze dat ik moet wachten, ze hebben meer tijd nodig om de bestelling te verwerken. Ik vroeg ook naar de voorraad over deze telefoon.  misschien is het niet op voorraad, daarom wordt het al zo lang verwerkt.  ze vertelden me toen ik de bestelling plaatste, de voorraad is gegarandeerd.  anders gaat de bestelling niet door.  onmiddellijk zou worden geannuleerd. en vandaag weer, via chat, gaven ze me gewoon een nutteloos antwoord, mijn bestelling is in behandeling.  

het lijkt erop dat deze Jessica meer details weet over deze bestelling.  maar ze was niet meer online toen ik opnieuw inlogde op de chat.  Ik heb nooit een e-mail of orderbevestiging ontvangen( spambox ook niet).  slechts één “Confirmation of your modification” per e-mail.


 

Reputatie 7
Badge +3

@Jun4747 Er is geen betaling toegekomen waardoor uw aanvraag on hold staat.Maar omdat er nog steeds geen stock is maakt dat eigenlijk niets uit.Eerlijk gezegd vrees ik ervoor dat het nog een tijdje gaat duren vooraleer er terug stock is.Misschien eens erover nadenken om via een andere weg een bestelling te doen.Indien u toch met Proximus wenst dan best uw huidige aanvraag annuleren en terug aanvragen want zonder die mail(kunnen deze niet opnieuw versturen) waar je de betaling moet uitvoeren blijft uw order onhold staan.Groetjes,Joel

@Jun4747 Er is geen betaling toegekomen waardoor uw aanvraag on hold staat.Maar omdat er nog steeds geen stock is maakt dat eigenlijk niets uit.Eerlijk gezegd vrees ik ervoor dat het nog een tijdje gaat duren vooraleer er terug stock is.Misschien eens erover nadenken om via een andere weg een bestelling te doen.Indien u toch met Proximus wenst dan best uw huidige aanvraag annuleren en terug aanvragen want zonder die mail(kunnen deze niet opnieuw versturen) waar je de betaling moet uitvoeren blijft uw order onhold staan.Groetjes,Joel

gelieve mijn bestelling zo snel mogelijk te annuleren alsjeblieft, want ik wil mijn voicemail activeren.  met deze aanvraag blijft onhold staan, kan ik mijn instellingen niet wijzigen. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jun4747 , we doen het nodige. Groetjes, Heidi

Reageer