Beantwoord

Bestelling en levering iphone 11 op 27 juni


op 27 juni nieuwe iphone besteld en direct betaald en gingen woensdag leveren, meer dan week verder en nog steeds geen iphone.

case opgemaakt zeggen ze maar niemand weet van iets, word van kastje naar de muur gestuurd omdat niemand kan helpen, ben echt woedend aan het worden.

nu zie ik zelf in mijn bestellingen staan

Oeps!

Je hebt geen lopende bestellingen

Je hebt de afgelopen drie maanden geen bestellingen geplaatst. Bekijk onze productcatalogus.Opens a new window.

bel elke dag bijna naar proximus op aanraden van iemand van proximus met de vraag waar is mijn toestel maar niemand weet waar en ze kunnen mijn bestelling ook niet annuleren zeggen ze.

 

ben al 20 jaar klant en vind echt schande dat ze er niks aan doen en ze mij niet verder helpen.

hele boze klant op deze moment 

 

icon

Beste antwoord door HeidiE 7 July 2022, 15:58

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@fanny001  zie privebericht. Groetjes Luc

ja denk je dat ik dit niet elke dag doe, zit meerder malen per dag te kijken vanwaar mijn pakket is enof er iets veranderd aan de status

staat al meer dan een week op zelfde

INFORMATIE OVER DE ZENDING ONTVANGEN VAN AFZENDER

Reputatie 7
Badge +3

document is ingevuld dus graag waar 

 

Morgen is er pas terug iemand van Proximus actief op dit forum.

Tip : Kijk ook op de site van Bpost Volg je zending (bpost.cloud)   vul daar de barcode /referentie nummer 323200074944103206001040 in  (dat HeidiE van Proximus hier vermelde) en je postcode. Dan krijg je details van de zending met adres en plaats van aflevering enz...

document is ingevuld dus graag waar 

 

Reputatie 7
Badge +3

en waar moet ik dit  document dan gaan bezorgen

Als het document is ingevuld , hier melden, de Proximus medewerker zal je dan laten weten naar welk email adres je het mag doormailen.

b-post heeft nooit enige zending van jullie ontvangen want ik hang nu letterlijk met hu aan de lijn

begin echt mijn voeten uit te hangen want de fout ligt echt wel bij jullie

B-post heeft nooit iets ontvangen gehad !!!!

en waar moet ik dit  document dan gaan bezorgen

Reputatie 7
Badge +4

Normalerwijze ontvangt u van Bpost een e-mail met tracking code de dag voor de geplande levering, cfr hogervermelde 32… code (status pakket te volgen op de website van Bpost)

Indien dit het geval zou zijn is de levering mogelijks “verloren” en dient best gevolg te geven aan de vraag van HeidiE, zodat u of een nieuw toestel of uw geld terugkrijgt

 

helaas geen toestel ontvangen, ik heb daarjuist 20 tal minuten gelden iemand van proximus aan de lijn gehad en die zegt dat ze zien dat toestel nog steeds in verwerking staat en dat ze niet kunnen zien waar het toestel op deze moment is 

het is constant een nieuw verhaaltje dat ik hoor en ben echt van plan om met ons gezien alles over te zetten want dit is echt geen service meer 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @fanny001 volgens case 50932534 is het toestel afgeleverd: ‘Laatste Bpost Status: geleverd’.  Indien dit niet het geval is vragen we een verklaring  van niet-ontvangst van Bpost met referentie 323200074944103206001040 + handtekening om dit zo snel mogelijk recht te zetten en eventueel een nieuwe levering in te geven. Groetjes, Heidi

Reageer